// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۷

حذف Witcher 3 و چند بازی دیگر از ایکس باکس گیم پس

Bloodstained ،Witcher 3 و سه بازی دیگر به‌زودی از سرویس ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم‌های مختلف حذف خواهند شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، The Witcher 3: Wild Hunt و Bloodstained: Ritual of the Night دو بازی مهمی هستند که قرار است در آینده‌ی نزدیک از ایکس باکس گیم پس حذف شوند. این دو بازی در حال حاضر در اپلیکیشن گیم پس در بخش بازی‌هایی قرار گرفته‌اند که به‌زودی این سرویس را ترک می‌کنند.

ویچر 3 فقط از روی گیم پس کنسول‌ها حذف می‌شود، چراکه روی گیم پس پی سی در دسترس نیست؛ درحالی‌که Bloodstained هم روی گیم پس کنسول موجود است و هم روی پی سی و قرار است از هر دو پلتفرم حذف شود. بازی‌های دیگری که در آینده‌ی نزدیک حذف خواهند شد شامل Kona (از کنسول‌ها)، Astrologaster (از پی سی) و Alvastia Chronicles (از کنسول‌ها و پی سی) می‌شود.

ویچر 3 که از بازی‌های شناخته‌شده و تحسین‌شده‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت رد است و گیم‌پلی‌ای طولانی و در عین حال جذاب دارد. به خاطر گستردگی و طولانی‌ بود بازی اگر تمایل به تجربه‌ی آن روی گیم پس دارید، بهتر است تا قبل از اینکه حذف شود، شروع به بازی کردن کنید. Bloodstained از طرفی یادآور آثار کلاسیک مجموعه‌ی کسلوانیا است و توسط کوجی ایگاراشی کارگردانی شده است.

قیمت اشتراک عادی ایکس باکس گیم پس برای پی سی و کنسول‌ها ۱۰ دلار در ماه است. بااین‌حال، کاربران برای استفاده‌ از تمام مزایای این سرویس باید اشتراک ۱۵ دلاری گیم پس آلتیمت را خریداری کنند که دسترسی به آرشیو بازی‌های پی سی و کنسول‌ها و همچنین سرویس Cloud Gaming برای دستگاه‌های اندرویدی را شامل می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده