// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

عرضه احتمالی نسخه جدید بازی Death Stranding

طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition منتشر خواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که در اواخر سال ۲۰۱۹ پس از انتظار فراوان بالاخره پروژه‌ی بلندپروازانه هیدئو کوجیما به نام Death Stranding به‌صورت رسمی روانه بازار شد. این بازی پس از انتشار واکنش‌های ضدونقیضی را از بازیکنان دریافت کرد اما توانست درنهایت درمیان بازی‌هایی با آمار فروش رکوردشکن قرار بگیرد. به‌تازگی شایعاتی در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی Death Stranding: Extended Edition که شامل محتویاتی جدید نیز خواهد بود، منتشر شده است.

در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱، شخصی با نام کاربری Navtra در انجمن ResetERA ادعا کرد که نسخه ریمستر شده‌ی بازی Death Stranding به‌زودی برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این کاربر همچنین ادعا کرد که این نسخه جدید از بازی شامل محتویات داستانی کاملاً جدیدی خواهد بود که بازیکنان می‌توانند روی این دو کنسول آن را تجربه کنند.

اکنون به‌تازگی همان کاربر ادعا کرده است که به‌زودی از نسخه Extended Edition بازی Death Stranding رونمایی خواهد شد. در یک اظهارنظر جدید، کاربر Navtra ادعا می‌کند که نسخه تجدید نظر شده‌ی بازی Death Stranding از استودیو Kojima Productions مدتی می‌شود که آماده و تکمیل است و آن‌ها انتظار دارند که ظرف یک ماه آینده از آن رونمایی شود.

 درواقع این اولین باری نیست که محتوای پس از عرضه‌ای برای بازی Death Stranding منتشر می‌شود. در سال ۲۰۲۰ کوجیما پروداکشنز چندین آیتم از بازی Cyberpunk 2077 از جمله طراحی جدید موتور و لباس برای قهرمان اصلی بازی یعنی سم پورتر بریجز را به این بازی اضافه کرد.

پیش از این نیز هیدئو کوجیما، نویسنده و کارگردان بازی Death Stranding سال گذشته به کار روی محتویات جدیدی در ارتباط با بازی دث استرندینگ اشاره کرده بود. همچنین در اسفند ماه سال گذشته نیز نورمن ریداس، بازیگر نقش سم به همکاری با هیدئو کوجیما اشاره کرد و به احتمال عرضه‌ی محتویات جدید در ارتباط با بازی Death Stranding دامن زد. به نظر می‌رسد که برای تایید یا عدم تایید این اخبار فقط می‌توانیم منتظر بمانیم.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده