// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

رونمایی از محتویات جدید Valorant در تریلر تازه این بازی

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Valorant منتشر شده که در جریان آن شاهد شخصیت جدیدی هستیم که در آینده نزدیک به بازی اضافه می‌شود.

برخلاف اکثر بازی‌های رقابتی که به‌صورت فصلی محتویات خود را ارائه می‌کنند، بازی Valorant دارای اپیزودهای مختلف است. درواقع اپیزودها همان فصل‌ها هستند و هر اپیزود هم دارای اکت‌های متفاوتی است. ازاین‌رو امروز دومین اکت از اپیزود دوم بازی Valorant در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در جریان اکت دوم، شاهد اضافه شدن یک کاراکتر جدید به نام Astra هستیم. باتوجه‌به تریلر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد استرا به‌واسطه سلاح LMG خود می‌تواند دشمنان را از بین ببرد. اما مورد دیگری که رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت، روی آن تمرکز کرده، محتویات بتل‌پس جدید بازی است. در جریان بتل‌پس اکت دوم از اپیزود دوم بازی Valorant بازیکنان باید با جمع‌آوری XP سطح بتل‌پس خود را به ۵۰ برسانند. همچنین با آزادسازی هر سطح، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهند کرد. 

دراین‌میان اشاره کنم که تغییراتی هم روی ساختار Matchmaking بازی اعمال شده است. ازاین‌رو بازیکنان با طیف گسترده‌تری از رنک‌های مختلف می‌توانند کنار یکدیگر ولورنت را تجربه کنند. همچنین یک سیستم مجازات جدیدی هم به بازی اضافه شده که در جریان آن شاهد مجازات شدن بازیکنانی که از صف انتظار ورود به بازی خارج می‌شوند، هستیم. همچنین این مجازات شامل بازیکنان AFK در هر دور از مسابقه هم می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده