// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

معرفی اپراتور جدید برای Call of Duty: Black Ops Cold War

کاربران از تاریخ ۱۴ اسفند ماه می‌توانند سامانتا ماکسیس را از فروشگاه بازی Call of Duty: Black Ops Cold War خریداری کنند.

آپدیت‌های هفتگی یکی از مواردی است که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌واسطه‌ی آن تجربیات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که در آینده نزدیک، شاهد آیتم‌های جدیدی در فروشگاه بازی و همچنین پلی لیست بازی هستیم.

شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، در وبسایت کالاف دیوتی اعلام کرده که از تاریخ ۱۴ اسفند ماه (چهار مارس) اوپراتور جدیدی به بازی اضافه می‌شود. درواقع کاربران ازطریق فروشگاه بلک آپس کلد وار می‌توانند سامانتا ماکسیس را خریداری کنند. همچنین در باندل وی دو عدد نقشه شخصی‌سازی سلاح هم قرار داده شده است.

اپراتور سامانتا ماکسیس در Call of Duty: Black Ops Cold War

در ادامه مشخص شده که در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (۱۷ مارس) هم باندل Anime Pilot در فروشگاه قرار می‌گیرد. این باندل شامل سه نقشه لجندری سلاح برای کاربران می‌شود. به‌عبارتی با خرید باندل انیمه پایلت به نقشه‌های Fly Boy SMG، Talon Envy و Stage Run دسترسی پیدا خواهید کرد. دراین‌میان اشاره کنم که دو روز بعد، یعنی در تاریخ ۱۹ اسفند ماه هم باندل Gilded Age III: Pro Pack به بازی COD: Black Ops Cold War اضافه می‌شود. این باندل شامل دو نقشه لجندری سلاح‌های بازی به همراه ۲۴۰۰ کالاف دیوتی پوینت می‌شود.

تیم سازنده پلی لیست جدیدی را هم برای بخش چندنفره بازی درنظر گرفته که در آینده نزدیک به بازی اضافه می‌شود. Rapid Fire Moshpit نام حالت جدیدی است که ازطریق آن بازیکنان حالت‌های Team Deathmatch، Domination، Kill Confirmed و Hardpoint را در نقشه‌های کوچک بازی نظیر Apocalypse، Nuketown '84 و Crossroads Strike تجربه می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تعدادی از قوانین بازی هم در این حالت‌ها تغییر خواهد کرد تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. برای مثال نمی‌توانید خود را از رادار بازی مخفی نگه دارید و پرک Ghost هم غیرفعال است. همچنین زمان هر مسابقه هم کاهش پیدا کرده تا سرعت نبرد میان بازیکن‌ها بالاتر برود. Gun Game و Apocalypse 24/7 هم همچنان در پلی لیست بازی باقی‌ خواهند ماند. 

محتویات دسترسی رایگان Call of Duty: Black Ops Cold War

در انتها، باید بگویم که دسترسی رایگان و محدود بخش چندنفره و زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War همچنان فعال است و بازیکنان تا ۱۴ اسفند ماه، می‌توانند این دو بخش بازی را به رایگان تجربه کنند. متاسفانه تغییرات خاصی برای پلی لیست کالاف دیوتی: وارزون درنظر گرفته نشده است، اما احتمال می‌رود در آینده شاهد اعلام اطلاعات تکمیلی حول این موضوع باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده