// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲

ساخت بازی جدید بتلفیلد؛ افزایش احتمال تولید Battlefield: Bad Company 3

استودیو لس‌آنجلس شرکت DICE مشغول کار روی بازی بتلفیلد جدید است. آیا این نشان می‌دهد که بالاخره الکترونیک آرتز می‌خواهد بازی Battlefield: Bad Company 3 را عرضه کند؟

در سال ۲۰۱۷ میلادی شایعه‌ای منتشر شد که می‌گفت شعبه‌ی لس آنجلس استودیو بازی‌سازی دایس کار روی بازی Battlefield: Bad Company 3 را آغاز کرده است. بازی Battlefield: Bad Company، محصول سال ۲۰۰۸ میلادی و بازی Battlefield: Bad Company 2، محصول سال ۲۰۱۰ میلادی هر دو طرفداران پروپاقرصی دارند که سال‌ها منتظر یک دنباله بوده‌اند. در نتیجه اگر واقعا بازی بتلفیلد جدید همان بازی Battlefield: Bad Company 3 باشد، الکترونیک آرتز قطعا می‌تواند با واکنش بسیار مثبت بازیکنان روبه‌رو شود.

به‌تازگی جاستین ویب، که یکی از کارگردان‌های طراح بازی در استودیو لس آنجلس شرکت دایس است، در توییتر از دنبال‌کنندگان خود پرسید: «فکر می‌کنید مشتاقانه مشغول کار روی کدام مجموعه‌ی متعلق به الکترونیک آرتز هستم؟». سپس وقتی بسیاری از مردم پیش‌بینی‌های خود را اعلام کردند، او به‌صورت رسمی گفت که دارد در استودیو لس آنجلس DICE روی بتلفیلد جدید کار می‌کند. جاستین ویب این‌گونه هیجان خود برای ساخت بتلفیلد جدید را اعلام کرد: «شگفت‌انگیز است که دارم روی بازی جدید مجموعه‌ای کار می‌کنم که تقریبا ۲۰ سال پیش عاشق آن شدم؛ عاشق گیم‌پلی سندباکس بازی Battlefield 1942 که برای زمان خود واقعا فوق‌العاده بود. منتظر این هستم که از همه‌ی شما بشنوم عاشق چه مواردی در سری بازی بتلفیلد هستید و دوست دارید در بازی Battlefield جدید شاهد چه مواردی باشید؟».

بسیاری از طرفداران، استودیو DICE LA را به خاطر سری بازی Danger Close می‌شناسند. اما این استودیو سابقه‌ی کار روی بازی Medal of Honor (مدال افتخار) و بازی Medal of Honor: Warfighter را هم دارد. وینس زامپلا، موسس استودیو موفق Respawn Entertainment هم اوایل سال ۲۰۲۰ وظیفه‌ی مدیریت استودیو لس آنجلس دایس را برعهده گرفت. پس می‌توان فهمید که الکترونیک آرتز احتمالا انتظار عرضه‌ی یک محصول بزرگ توسط این شرکت را دارد.

الکترونیک آرتز تایید کرده است که بازی جدید بتلفیلد در بهار پیش‌رو معرفی و در پاییز سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. همچنین ما می‌دانیم که این بازی قرار است در بخش آنلاین خود حالاتی با بیشترین تعداد بازیکن تا به امروز و نبردهای بسیار بزرگ و درگیرکننده را داشته باشد. بازی بتلفیلد جدید که فعلا نام کامل آن را نمی‌دانیم برای پلی استیشن 5، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود. هرچند شایعات می‌گویند که شرکت EA این بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده