// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳

بازی‌ های ماه مارس ۲۰۲۱ سرویس PS Now

فهرست بازی‌هایی که در اسفند ماه برای سرویس PS Now در دسترس قرار می‌گیرند مشخص شد.

 شرکت سونی یک روز زودتر از روز همیشگی از بازی‌های جدیدی که در ماه مارس به سرویس پلی استیشن ناو اضافه می‌شوند، رونمایی کرده است و در میان آن‌ها نام چهار بازی بسیار محبوب و یک بازی فرست پارتی پلی استیشن 4 به چشم می‌خورد.

بازی‌های کلیدی که این ماه به مجموعه بازی‌های سرویس PS Now اضافه می‌شوند شامل دو بازی World War Z و Ace Combat 7: Skies Unknown برای مدتی محدود و دو بازی InFamous: Second Son از استودیو ساکر پانچ و بازی Superhot به‌صورت دائمی خواهد بود. بازی World War Z پس از اضافه شدن به این سرویس تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نیز تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ برای بازیکنان قابل تجربه خواهد بود.

این بازی‌ها از سه شنبه ۱۲ اسفند ماه قابل تجربه خواهند بود و به عناوین موجود در سرویس PS Now اضافه می‌شوند. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌ها را از اینجا ببینید. ما ماه گذشته شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتری نسبت به این ماه به این سرویس بوده‌ایم اما بازی‌های مارس ۲۰۲۱ سرویس پلی استیشن ناو مطمئناً بازی‌‌های پرطرفدارتری هستند و همه‌ی آن‌ها ارزش تجربه شدن را دارند.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده