نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۶

دماسنج: از تاخیر احتمالی در عرضه God of War تا جایزه هزار دلاری بازی It Takes Two

از جایزه هزار دلاری بازی جدید جوزف فارس، سازنده بازی A Way Out، گرفته تا احتمال تاخیر در عرضه قسمت دوم God of War، اتفاقاتی بودند که در هفته گذشته رخ دادند. با دماسنج این هفته همراه باشید.

در این قسمت از دماسنج، قصد داریم که سری بزنیم به مهم‌ترین اتفاقات دنیای سرگرمی. دنیایی که در هفته گذشته، اتفاقات بسیاری زیادی را به خود دید. یکی از اتفاقات هفته گذشته، مشخص شدن نام فیلم جدید اسپایدرمن بود. نامی که به نظر می‌رسد سازندگان فیلم با خلاقیت بسیار پایین آن را انتخاب کرده‌اند.

بعد از مرد عنکبوتی، یکی از اخبار مهم هفته گذشته، خبر به پایان راه رسیدن بازی Anthem، محصول الکترونیک آرتز بود. بازی‌ای که با کلی سر و صدا منتشر شد اما متاسفانه نتوانست انتظارها را برآورده کند. هفته پیش، EA اعلام کرد که این بازی به پایان راه رسیده است و دیگر هیچ‌گونه پشتیبانی‌ای از آن نخواهد شد. در دماسنج این هفته، از خجالت انتم و Electronic Arts هم در آمده‌ایم.

جوزف فارس که معرف حضورتان هست؟ سازنده بازی A Way Out که آن سخنرانی ماندگار را در مراسم گیم اواردز انجام داد. فارس که بازی جدیدش به زودی عرضه خواهد شد، ادعا کرده است که به هرکسی که از این بازی خسته شود، هزار دلار پول نقد جایزه می‌دهد. این خبر را نیز پوشش داده‌ایم. 

تا عرضه نسخه اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت، به نظر می‌رسد قرار است هر روز و هر شب شاهد اخبار و عکس‌های جدید از آن باشیم. بازهم تعدادی عکس از جوکر در این فیلم منتشر شد و باز هم در دماسنج به DC و زک اسنایدر و زمین و زمان و HBO گیر داده‌یم. در آخر نیز اشاره‌ای به صحبت‌های جیم رایان کرده‌ایم و از احتمال تاخیر در عرضه نسخه دوم God of War گفته‌ایم. دماسنج سیزده را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده