// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸

زمان پخش قسمت جدید State of Play سونی؛ رونمایی از بازی های جدید

شرکت سونی بالاخره اعلام کرد که گیمرها در چه تاریخی می‌توانند مشغول دیدن اپیزود جدید برنامه State of Play شوند؛ قسمتی که تریلرهای ۱۰ بازی ویدیویی را تحویل آن‌ها می‌دهد.

برنامه State of Play فوریه ۲۰۲۱ در مدت‌زمانی حدودا ۳۰ دقیقه‌ای به ۱۰ بازی می‌پردازد

پلی استیشن اعلام کرد که در برنامه State of Play جدید به ارائه‌ی اخبار مرتبط با سخت‌افزار یا داده‌های آماری نمی‌پردازد و متمرکز روی بازی‌های ویدیویی پیش می‌رود؛ بازی‌هایی که بعضی از آن‌ها بازی مستقل و بعضی از آن‌ها بازی‌های ساخته‌شده توسط استودیوهایی غیر از استودیوهای اختصاصی پلی استیشن هستند. همچنین با اینکه بعضی از بازی‌های حاضر در برنامه State of Play از قبل معرفی شده‌اند و صرفا این‌جا اطلاعات بیشتری را تحویل گیمرها می‌دهند، بعضی از بازی‌ها هم جدید خواهند بود. پس می‌توانید منتظر معرفی چند بازی در برنامه State of Play فوریه ۲۰۲۱ سونی باشید. البته نمی‌دانیم این بازی‌ها چه‌قدر بزرگ یا کوچک هستند.

بازی Returnal، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart و بازی Kena: Bridge of Spirits آثاری هستند که مطابق آخرین اخبار بازی موجود، در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شوند. در نتیجه منطقی است که آن‌ها را در برنامه State of Play جدید ببینیم. این برنامه راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز جمعه (۸ اسفند) به وقت ایران برگزار می‌شود. در نتیجه نیازی نیست که برای مدت‌زمانی طولانی مشغول پیش‌بینی فهرست بازی‌های حاضر در آن باشیم.

نظر شما چیست؟ انتظار مواجهه با کدام بازی‌های ویدیویی بین ۱۰ بازی حاضر در قسمت جدید برنامه State of Play سونی را دارید؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده