// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

تجربه رایگان Ratchet and Clank از هفته آینده

سونی اعلام کرده که کاربران پلی استیشن از تاریخ ۱۱ اسفند ماه می‌توانند بازی Ratchet and Clank عرضه شده روی پلی استیشن 4 را به رایگان تجربه کنند.

در ماه آوریل سال گذشته بود که سونی رویدادی به نام Play At Home را راه‌‌اندازی و در جریان آن شاهد رایگان شدن دو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection و Journey بودیم. درواقع سونی این رویداد را راه‌اندازی کرد تا به سلامت کاربران کمک و آن‌ها را به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا در خانه نگه دارد.

این در حالی است که به‌تازگی سونی اعلام کرده که در ماه مارس شاهد بازگشت این رویداد خواهیم بود. به‌عبارتی از تاریخ ۱۱ اسفند ماه (یک مارس) کاربران پلی استیشن می‌توانند بازی Ratchet and Clank را که سال ۲۰۱۶ روی پلی استیشن 4 عرضه شد، به‌صورت رایگان تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تنها تا انتهای ماه مارس (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) قادر به کسب رایگان این بازی هستید.

همچنین اگر Ratchet and Clank را در بازه زمانی ذکر شده به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید، برای همیشه آن را می‌توانید به رایگان تجربه کنید. اگر درگذشته Ratchet and Clank را تجربه نکرده‌اید، رایگان شدن این بازی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد و همچنین، برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید بازی روی پلی استیشن 5 هم آماده خواهید شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده