نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳

رکورد شکنی و رشد مجدد تعداد بازیکنان بازی Valheim

درحالیکه به‌تازگی خبری منتشر شده بود که تعداد گیمرهای بازی مستقل Valheim رشد قابل‌توجهی داشته‌اند، حال به‌نظر می‌رسد با ثبت رکورد جدید، این بازی روزهای خوشی را سپری می‌کند.

بازی مستقل Valheim که حدود هشت ماه پیش معرفی شد و اکنون تنها برای پلتفرم پی سی در مرحله Early Access قرار دارد، اثری است در سبک بقا که با الهام از اسطوره شناسی و وایکینگ‌ها توانسته محبوبیت زیادی را بین گیمرها به‌دست آورد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که روز گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه بازی Valheim با ثبت رکورد ۳۶۷,۴۴۳ نفر کاربر همزمان پس از PUBG در جایگاه چهارم محبوب‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم قرار گرفته است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد روند موفقیت Valheim توفق‌ناپذیر شده است؛ چراکه براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، این بازی بار دیگر توانست از رکورد روز گذشته خود نیز عبور کند. بازی مستقل Valheim اکنون با داشتن ۴۲۳,۵۴۶ نفر کاربر همزمان، از نظر میزان محبوبیت پس از دو بازی CS:GO و Dota 2 در رتبه سوم فهرست دیده می‌شود. البته این بازی با عبور از ۴۲۳ هزار نفر گیمر فعال و همزمان، توانسته نام خود را در میان ۹ بازی بزرگ استیم ثبت کند. 

البته نباید فراموش کرد که بازی Valheim برای رقابت با پابجی که ۳,۲۳۶,۰۲۷ کاربر همزمان دارد، راه طولانی را پیش‌روی خود می‌بیند؛ اما نباید فراموش کرد که بازی بتل رویال پابجی پس از گذشت چندین ماه از زمان انتشار خود به چنین موفقیتی رسید، درحالیکه Valheim با سرعت باورنکردنی در حال رشد و پیشرفت است.

حال استودیوی Iron Gate، سازنده Valheim، با به‌روزرسانی برنامه‌‌های خود برای آینده این بازی، اخبار خوش‌حال‌کننده‌ای برای علاقه‌‌مندان به ساخته خود اعلام کرده است. براین اساس اولین آپدیت Valheim حالتی به‌نام Hearth and Home را به بازی اضافه می‌کند. این حالت تمرکز زیادی روی ساخت‌وساز در بازی خواهد داشت. 

بازی Valheim با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه استیم برای خرید موجود است. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده