// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

قوت گرفتن شایعات خرید استودیو سازنده ریمیک Demon’s Souls توسط سونی

طبق گفته‌های برخی کاربران وب‌سایت ResetEra، به‌نظر می‌رسد که باید به‌زودی منتظر اعلام خبر خریداری استودیوی Bluepoint Games توسط سونی باشیم.

از میان بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی‌ای که سونی دست به خریداری آن‌ها زده یا احتمال دارد در آینده بخرد، مالکیت بر استودیوی Bluepoint Games قطعا یکی از گزینه‌های جالب و جذاب خواهد بود. این استودیو چند سالی می‌شود که بازی‌های ساخته‌شده‌ی خود را که بیشتر آن‌ها آثار ریمسترشده یا ریمیک‌شده‌ بودند، به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر می‌کند. آخرین ساخته‌ی آن‌ها ریمیک بازی Demon’s Souls بود که چند ماه پیش برای پلی استیشن 5 عرضه شد. باتوجه‌به سابقه‌ی این چند سال بلوپوینت گیمز، به‌نظر می‌رسد که معامله‌ی بین سونی و این استودیو خیلی دور از انتظار نباشد.

حال طبق جدیدترین اخبار، کاربری به‌نام MarsipanRumpan به‌تازگی در وب‌سایت ResetEra ادعا کرده که مالکیت سونی بر بلوپوینت گیمز تقریبا نهایی شده و به‌زودی باید خبر آن منتشر شود. او حتی تا جایی روی ادعای خود تاکید می‌کند که می‌گوید اگر این خبر تا قبل از تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) اعلام نشود، او حاضر است که حساب کاربری‌اش بن شود و دیگر هیچ‌وقت به این سایت برنگردد.

از طرفی ادمین صفحه‌ی مذکور به‌نام Transistor نیز در پاسخ به این کاربر می‌گوید: «سیگنال‌هایی از چند منبع مختلف به گوش می‌رسد که سونی در حال خریداری بلوپوینت گیمز است. پس فکر کنم چنین اتفاقی به احتمال زیاد در حال رخ دادن است. فقط الان بحث این است که چه زمانی این معامله نهایی می‌شود. آنقدر از اتفاق افتادن این موضوع مطمئن بودم که اصلا لزومی نمی‌دیدم که بخواهم کسی را به این خاطر بن کنم.»

مانند همیشه باید یادآور شد به این خاطر که این مطالب از منبع معتبری منتشر نشده‌اند، نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن‌ها مطمئن بود. بااین‌حال، اگر سونی قصد داشته باشد که استودیوی بلوپوینت گیمز را بخرد، خیلی جای تعجب نخواهد داشت، چراکه همان‌طور که بالاتر گفته شد، این دو شرکت رابطه‌ی بسیار خوبی با هم دارند و در این چند سال همکاری‌های ارزشمندی با یکدیگر داشته‌اند.

حتی اگر این خبر صحت نداشته باشد، به‌نظر نمی‌رسد که خدشه‌ای به رابطه‌ی بلوپوینت گیمز با سونی وارد شود، چراکه چندوقت پیش شایعه شده بود که این استودیو مشغول ساخت ریمستر Bloodborne با همکاری استودیوی QLOC است که پیش‌تر ریمستر Dark Souls را ساخته بود و این بازی قرار است برای پی سی و پلی استیشن 5 منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این خبر چیست؟ آیا شما هم فکر می‌کنید سونی به‌زودی خبر خریداری بلوپوینت گیمز را اعلام خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده