// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴

رونمایی از بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft کلاسیک با انتشار تریلری تازه

بلیزارد در جدیدترین رویداد BlizzCon از بازی World of Warcraft Classic: Burning Crusade و بازه‌ی حدودی عرضه‌ی آن با انتشار تریلری رونمایی کرد.

World of Warcraft یکی از بازی‌های شاخص پلتفرم پی سی به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. محبوبیت این بازی در مقطعی خاص به‌حدی رسیده بود که به‌نظر می‌رسید اکثر گیمرهای کامپیوتر حداقل یک بار دست به تجربه‌ی آن زده‌اند. با اینکه روند محبوبیت وارکرفت در طول این سال‌ها کاهشی بوده است، ولی این بازی MMORPG هنوز دارای یکی از بزرگ‌ترین جوامع کاربری درمیان بازی‌های آنلاین است.

تعداد طرفداران و بازیکنان این بازی آنقدر زیاد بوده که بلیزارد تصمیم گرفت World of Warcraft Classic را در سال ۲۰۱۹ منتشر کند. این بازی درواقع همان نسخه‌ی اولیه‌ی واکرفت قبل از انتشار تمام آپدیت‌های آن بود و تجربه‌ای مشابه با نسخه‌ی اصلی عرضه شده در سال ۲۰۰۴ را ارائه می‌داد. حال به‌نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی کلاسیک یکی از بسته‌های الحاقی مهم وارکرفت در آینده باشیم.

در رویداد BlizzCon امسال، بلیزارد از World of Warcraft Classic: Burning Crusade رونمایی کرد که قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. نسخه‌ی اصلی The Burning Crusade در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و یکی از اولین بسته‌های الحاقی بزرگ وارکرفت به شمار می‌رفت. نسخه‌ی Classic وارکرفت که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، با وجود اینکه تجربه‌ای بسیار نزدیک به بازی اصلی ارائه می‌داد، ولی تغییراتی نیز در آن دیده می‌شد. به همین خاطر خیلی بی‌راه نیست که فکر کنیم نسخه‌ی کلاسیک The Burning Crusade علاوه‌بر وفادار ماندن به نسخه‌ی اصلی تغییراتی را نیز به خود خواهد دید.

دو نسخه‌ی معمولی و کلاسیک World of Warcraft در حال حاضر روی پلتفرم پی سی در دسترس است. همچنین هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای انتشار نسخه‌ی کلاسیک The Burning Crusade اعلام نشده است و فقط می‌دانیم که در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. تریلری نیز برای معرفی World of Warcraft Classic: Burning Crusade منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده