نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶

رونمایی از کلاس Rogue و نمایش گیم پلی Diablo 4 در تریلر جدید

بلیزارد بعد از شایعات و گمانه زنی‌های بسیار، بالاخره در ویدیو گیم‌پلی جدید بازی Diablo 4 از کلاس جدید Rogue در این بازی رونمایی کرده است.

بلیزارد اینترتینمنت درکنار رونمایی از نسخه ریمینک بازی اکشن و نقش آفرینی Diablo II: Lord of Destruction در سال ۲۰۰۰ با نام Diablo 2: Resurrected، تریلر جدیدی از Diablo 4 را به نمایش گذاشت. همان‌طور که در شایعات و اطلاعات فاش شده نیز به آن اشاره شده بود، در این ویدیو بالاخره از کلاس Rogue نیز رونمایی شد. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

کلاس Rogue در نگاه اول شباهت زیادی به Demon Hunter از Diablo 3 دارد. این کاراکتر می‌تواند با استفاده از شمشیر و خنجرهای خود دشمنان را از پا در بیاورد و ضربات زنجیره‌ای روی آنها پیاده کنید. این کاراکتر همچنین توانایی کشتن دشمنان با استفاده از انواع سم را دارد. ضمن اینکه با استفاده از سلاح تیر و کمان و افکت Shadow Magic امکان حمله از راه دور نیز برای این کلاس میسر شده است. در کل به نظر می‌رسد که استایل‌ها و حرکات متنوع و متعددی برای استفاده‌ی بازیکنان در این کلاس فراهم شده است.

در این ویدیو اشاره‌ای به زمان عرضه نشده اما می‌توان در پنل اختصاصی این بازی در BlizzConline 2021 انتظار انتشار اطلاعات بیشتر در این خصوص را داشت. Diablo 4 هنوز در دست ساخت قرار دارد و قرار است درنهایت برای پلی استیشن4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. تا برگزاری رویداد آنلاین بلیزکانلاین 2021 منتظر انتشار جزئیات بیشتر درباره این بازی و Diablo 2: Resurrected باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده