// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

لغو برگزاری مسابقات لیگ Call of Duty

باتوجه به اینکه مسابقات لیگ Call of Duty به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، اما اکتیویژن اخیرا برگزاری تورنومنت کال آو دیوتی را لغو کرده است. اکتیویژن در این‌باره بیانیه‌ای منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار، اکتیویژن تصمیم گرفته ادامه‌ی مسابقات لیگ Call of Duty را از ۱۱ فوریه (۲۳ بهمن) شروع شده بود، به دلیل شرایط بد آب‌و‌هوایی برخی قسمت‌های آمریکا لغو کند. امروز در حساب توییتری لیگ کال آو دیوتی پیامی با این مضمون منتشر شده: «با توجه به اینکه در برخی مناطق ایالات متحده شاهد طوفان‌های زمستانی هستیم، مسابقات فردا ۱۹ فوریه (۱ اسفند) را برگزار نخواهیم کرد.»

از طرفی اما اکتیویژن برای برگزاری این مسابقات در تاریخ دیگری برنامه‌ریزی می‌کند و قرار است تاریخ‌های جدید تا چند ساعت دیگر اعلام شوند. لازم به ذکر است که تمام مسابقات لیگ Call of Duty در سال ۲۰۲۱ به‌دلیل ادامه‌دار بودن همه‌گیری کرونا به‌ صورت آنلاین برگزار خواهند شد و شاید برای خیلی از افراد این سؤال پیش بیاید که چرا اکتیویژن یک رویداد آنلاین را کنسل کرده است. دلیل آن این است که در مناطقی از آمریکا که با بارش برف سنگین و طوفان‌های زمستانی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، برق قطع می‌شود و اتصال اینترنت نیز با اختلال و کندی گسترده روبه‌رو است.

کولاک و هوای به‌شدت سرد در حال حاضر تگزاس و بسیاری از ایالت‌های دیگر آمریکا را تحت تاثیر قرار داده و باعث قطعی گسترده‌ی برق میلیون‌ها خانوار در این مناطق شده است. قطعی برق نیز یک مانع بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند از خانه در این مسابقات یا هر بازی چندنفره‌ی دیگری شرکت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده