// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

تاریخ انتشار کالکشن Overcooked برای پلتفرم‌ های بیشتر

بازی Overcooked! All You Can Eat که اخیرا برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شده بود، حال در راه پلتفرم‌های دیگر است.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، Team 17، ناشر Overcooked! All You Can Eat به‌تازگی اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. این بازی چند ماه پیش و در زمان عرضه‌ی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برای این کنسول‌ها منتشر شده بود. Overcooked! All You Can Eat شامل نسخه‌ی ریمستر دو بازی !Overcooked و Overcooked! 2 می‌شود.

در این کالکشن علاوه‌بر در دسترس بودن تمام محتوای قابل دانلود قبلی، بیش از ۲۰۰ مرحله از هر دو قسمت بازی نیز وجود دارد. علاوه‌بر این‌ها، هفت مرحله‌ی جدید، ست تازه‌ای از تروفی و اچیومنت‌ها و ۸۰ سرآشپز قابل بازی در این کالکشن وجود دارند که در مدت محدودی می‌توان آن‌ها را دانلود کرد. تریلری نیز دیروز برای معرفی نسخه‌های نسل هشتمی و استیم بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این کالکشن ریمستر‌شده از وضوح تصویر 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه برای کنسول‌های نسل هشتم پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن فقط به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین پس از عرضه‌ی بازی روی پلتفرم‌های جدید، استودیوی سازنده‌ی آن یعنی Ghost Town Games با انتشار آپدیتی قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس-پلی) را به تمام نسخه‌ها اضافه می‌کند.

علاوه‌بر این، این کالکشن شامل گزینه‌هایی برای افراد حساس، کم‌توان یا با مشکلات جسمی و روحی خاص خواهد بود. برای مثال، گزینه‌هایی برای افزایش زمان اتمام مراحل، افزایش زمان داده‌شده برای اتمام پخت‌و‌پز غداها، تغییر رنگ نشانگرهای آشپزها برای افراد کوررنگ، تغییرات اندازه در رابط کاربری برای خوانا‌تر شدن آن و همچنین گزینه‌ای که با روشن کردن آن افرادی که دارای اختلال دیسلکسیا هستند، می‌توانند راحت‌تر نوشته‌های درون بازی را درک کنند. (در این اختلال افراد بااینکه از نظر سطح هوشی مشکلی ندارد، در خواندن متون و درک مطلب دچار مشکل هستند).

نسخه‌ی دیجیتالی بازی Overcooked! All You Can Eat با قیمت ۴۰ دلار برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. گرچه دو کنسول پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ دارای نسخه‌ی فیزیکی نیز هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده