نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

امکان تجربه رایگان بازی Star Citizen

اگر می‌خواهید بدانید که آیا بازی Star Citizen می‌تواند به اندازه‌ی کافی شما را سرگرم کند یا خیر، اکنون زمان مناسبی برای فهمیدن آن است.

اگر تمایل به تجربه‌ی بازی Star Citizen دارید، از امروز می‌توانید برای چند روز و به‌شکل کاملاً رایگان نسخه‌ی آلفای روبه‌رشد این شبیه‌ساز فضا را بازی کنید. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رویداد Free Fly بازی Star Citizen از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ (۱۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱) آغاز شده است و در ساعت ۲:۳۰ دقیقه‌ی ۷ اسفند ۱۳۹۹ (۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱) به پایان می‌رسد. بازیکنان برای لذت بردن از این رویداد باید یک حساب کاربری رایگان در سایت رسمی بازی ایجاد و سپس کُد «GETINTOTHEVERSE» را در «این صفحه» وارد کنند. پس از آن می‌توان کلاینت نسخه‌ی ۳.۱۲ آلفا را دانلود کرد و به یک مجموعه کشتی از جمله Anvil Arrow ،MISC Prospector ،The Consolidated Outland Mustang Alpha ،Drake Dragonfly و RSI Aurora MR دسترسی یافت.

این رویداد رایگان امکان تجربه‌ی مبارزات، استخراج و تجارت در بازی Star Citizen را برای بازیکنان فراهم می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت امکان بازی را روی SSD نصب کنید تا از تجربه‌ی آن نهایت لذت را ببرید. در سایر اخبار مرتبط‌ با Star Citizen باخبر شدیم که بودجه‌ی توسعه‌ی بازی در کیک‌استارتر از مرز ۳۴۶ میلیون عبور کرده و به رقم ۳۴۶ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۲۴۱ دلار رسیده است. تعداد حساب‌های کاربری ثبت‌شده نیز به ۳ میلیون نزدیک می‌شود و درحال‌حاضر تعداد ۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۷۰ حساب را نشان می‌دهد. باید به خاطر داشت که همه‌ی حساب‌های یادشده مربوط‌به بازیکنانی نیست که برای بازی پولی پرداخت کرده‌اند و این تعداد شامل حساب‌هایی نیز می‌شود که به دلایل مختلفی نظیر رویداد Free Fly ایجاد می‌شوند و امکان تجربه‌ی بازی برای مدت محدودی را در اختیار می‌گذارند. 

اخیراً مطلع شدیم که سال ۲۰۲۰ برای کمپین جذب سرمایه‌ی بی‌نهایت موفق Star Citizen سال بی‌سابقه‌ای بوده که در آن رکورد سال ۲۰۱۹ را پشت سر گذاشته است. چند هفته پیش کریس رابرتس، مدیرعامل استودیوی کلاود ایمپریوم گیمز جزئیات بیشتری از سال موفقیت‌آمیز Star Citizen و برنامه‌های آتی بازی به اشتراک گذاشت. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی به‌دست آورید، اخیراً شاهد انتشار یک تریلر واقعاً دوست‌داشتنی از آن بودیم که از «اینجا» می‌توانید به تماشای آن بپردازید. علاوه‌بر این، به‌تازگی شنیدیم که یک استودیوی تازه برای خلق سیستم‌ها و محتواهای جدیدی برای Star Citizen تأسیس شده است. اگر از خود می‌پرسید که آیا این بازی سرگرم‌کننده است یا خیر، رویداد رایگان بازی فرصت بسیار مناسبی را برای سردرآوردن از آن در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه‌ی آلفای بازی Star Citizen هم‌اکنون در کامپیوتر قابل تجربه است و کمپین تک نفره‌ی آن تحت عنوان Squadron 42 نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده