نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲

صحبت ‌های سازندگان Resident Evil 8 در مورد قلعه بزرگ بانوی خون آشام

کارگردان هنری Resident Evil Village در استودیوی کپکام در مصاحبه اخیر خود درمورد محیط و قلعه بزرگ «لِیدی دیمیترسکو» صحبت کرده است.

بازی Resident Evil Village در ماه می سال جاری میلادی رسماً عرضه خواهد شد. براساس اظهارات توسعه‌دهندگان این بازی، قسمت هشتم از مجموعه‌ی اصلی رزیدنت ایول، تجربه به مراتب گسترده‌تری را در مقایسه با Resident Evil 7 به مخاطبان ارائه کرده و بخش‌های متعددی از گیم‌پلی بازی تحت تأثیر قابلیت‌های نسل جدید قرار خواهند گرفت. از جمله‌ی این موارد می‌توان به کاهش چشمگیر زمان لودینگ بازی در پلی استیشن 5 اشاره کرد که به‌لطف بهره‌گیری از حافظه پرسرعت SSD این کنسول ممکن شده است.

اما طی هفته‌های اخیر، هیچ موضوعی بیشتر از تریلر جدید بازی و حضور شخصیت Lady Dimitrescu در آن مورد بحث نبوده است. بانو دیمیترسکو یک شخصیت شرور و خون آشام در داستان بازی است که قد نزدیک به ۳ متری و ظاهر متفاوت او توجه بسیاری از مخاطبان این بازی را به خود جلب کرده است. حالا به نظر می‌رسد که این کاراکتر و قلعه ترسناک او تنها یکی از قسمت‌های متعدد نقشه‌ی Resident Evil Village را تشکیل داده و این نشان‌دهنده مقیاس بزرگ بازی در مقایسه با قسمت قبلی آن است.

تومونوری تاکانو کارگردان هنری بازی Resident Evil 8 در مصاحبه اخیر خود با وبسایت IGN درباره این کاراکتر و نقش او در داستان بازی صحبت کرده است. او در ابتدای صحبت‌های خود از منبع الهام طراحی این کاراکتر و الگو گرفتن از شخصیت‌ افسانه‌ای ژاپن به نام Hasshakusama و همچنین یک قاتل زنجیره‌ای واقعی به نام الیزابت بثوری (Elizabeth Báthory) در خلق این شخصیت گفته است.

شخصیت Lady Dimitrescu در بازی Resident Evil Village

وی همچنین درباه لیدی دیمیترسکو، قلعه و روستای محل زندگی او اظهارنظر جالبی داشته و اعلام کرده که این مکان‌ها تنها قسمتی از Resident Evil Village را تشکیل می‌دهند. گرچه تاکانو صراحتاً به این موضوع اشاره نداشته اما به نظر می‌رسد که شخصیت مورد توجه این روزهای فضای مجازی نقش چندان بزرگی در رقم خوردن سرنوشت بازی نخواهد داشت.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی مرحله‌ای به‌خصوص از بازی Resident Evil Village هستید و به پلی استیشن 5 سونی دسترسی دارید، هم‌اکنون می‌توانید مشغول دانلود و تجربه‌ی دموی اختصاصی آن برای کنسول نسل ۹ سونی بشوید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده