// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴

واکنش منتقدین به بازی Little Nightmares 2

میانگین نمرات بازی Little Nightmares 2 منتشر شده است و شاهد عملکرد خوب این بازی مورد انتظار هستیم. 

Little Nightmares توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه دهد و با معرفی نسخه دوم، کاربران بیش‌ازپیش خوشحال شدند، زیرا باتوجه‌به تجربه‌ای که از نسخه اول کسب کرده بودند، احتمال می‌دادند که Little Nightmares 2 هم می‌تواند به همان اندازه سرگرم کننده و جذاب باشد.

چندی پیش باندای نامکو دمو بازی Little Nightmares 2 را در دسترس کاربران قرار داد تا قبل از عرضه رسمی، بتوانند نگاهی به این بازی مورد انتظار داشته باشند. بااینکه دمو بازی تقریبا ۲۰ دقیقه از بازی را به‌نمایش گذاشت، اما تاحدی کاربران را با فضای بازی آشنا کرد. نسخه دوم به‌نظر می‌رسد همچنان اتمسفری خاص و دلهره‌آور نسخه پیشین را ارائه خواهد کرد و پازل‌ها، شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته‌اند.

این در حالی است که به‌تازگی میانگین نمرات Little Nightmares 2 منتشر شده و شاهد عملکرد خوب بازی هستیم. در ادامه هم نگاهی به واکنش منتقدان بازی در ارتباط با Little Nightmares 2 خواهیم داشت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Little Nightmares 2

  • سازنده: Tarsier Studios
  • ناشر: باندای نامکو
  • سبک: پلتفرمر
  • پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5

تلویزیون و لوگوی little nightmares 2

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

تمامی سکانس‌های بازی در Little Nightmares 2 تجربه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است و بدون هیچ‌گونه صحبت یا دیالوگی، داستانی ماهرانه و تأثیرگذار را ارائه می‌دهد. 

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Little Nightmares II داستان زیبایی از دوستی، غم و پیدا کردن روشنایی در تاریکی را روایت می‌کند. معماهای بازی عالی طراحی شده، موزیک بازی خیره کننده و از نظر بصری هم بازی در سطح دیگری است.

هابی کونسولز: ۸۲ از ۱۰۰

به‌واسطه‌ی مواردی نظیر ایجاد حس دلهره، یک فرمول استفاده شده در گیم‌پلی و بهبود آن درکنار ایده‌هایی که اورجینال هستند، Little Nightmares II برای آن دسته از افرادی که نسخه اول را دوست داشته‌اند، جذاب و ترسناک خواهد بود. 

تراستد ریویوز: ۸۰ از ۱۰۰

Little Nightmares 2 یک بازی ترسناک شگفت‌انگیز با معماهای هوشمندانه، رویارویی‌های دلهره‌آور و یکی از بهترین اتمسفرهایی را ارائه می‌دهد که از زمان عرضه Limbo تابه‌امروز تجربه کرده‌ام. بااین‌حال بعضی از المان‌ها و هوش‌ مصنوعی‌های بخشش ناپذیر سبب شده تا Little Nightmares 2 در اکثر اوقات به‌جای سرگرم کننده بودن، خسته کننده شود.

پوش اسکوئر: ۶۰ از ۱۰۰

Little Nightmares II به خاطر کارگردانی هنری‌اش ارزش تجربه را دارد، اما سیستم کنترل کاراکتر بازی در بعضی از مواقع می‌تواند همانند یک مانع سر راه شما قرار بگیرد. بازی هرچند کم، اما تاکید بسیاری روی آزمون و خطا دارد و خسته کننده می‌شود، اما بعضی از رویارویی‌های بازی به‌گونه‌ای است که حتی پس از تیتراژ پایانی هم آن را به یاد خواهید داشت. ازاین‌رو در ارائه تعاملی به یادماندنی، موفق بوده است. Little Nightmares 2 در بعضی از لحظه‌ها و سکانس‌ها، غیر قابل انعطاف است، اما معما و پازل‌های بازی مدام درحال تغییر بوده و هر سکانس بازی یک تصویر سورئال و دلهره‌آور را به‌نمایش می‌گذارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده