// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵

EA به زودی برای سرنوشت نهایی Anthem تصمیم می‌گیرد

طبق گزارش جدید بلومبرگ به‌نظر می‌رسد که EA در روزهای آینده قصد دارد مشخص کند که آیا بازی Anthem ارزش سرمایه‌گذاری بیشتر را دارد یا خیر.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، بلومبرگ گزارش کرده که EA درباره‌ی آینده‌ی بازی Anthem تصمیم می‌گیرد. بازی Anthem، ساخته‌ی استودیوی Bioware در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به‌دلیل مشکلاتی در رابط کاربری، مکانیک‌های گیج‌کننده در گیم‌پلی و لودینگ‌های بسیار زیاد مورد انتقاد شدید قرار گرفت و نمرات متوسط و پایینی را از منتقدان دریافت کرد.

در اکتبر ۲۰۲۰ (آبان) بایور اعلام کرد که قرار است تغییراتی در Anthem اعمال شود که شامل تغییراتی اساسی در تجهیزات Javelinها و یک سیستم جدید Artifactها می‌شود. برنامه‌های آینده بایوور‌ برای بازی در یک پست طولانی در وب‌سایت رسمی آن‌ها منتشر شد. این در حالی بود که چند ماه قبل از این پست، کانسپت آرت‌هایی با تم دزدان دریایی از بازی‌ای منتشر شد که سازندگان آن را Anthem 2.0 می‌نامیدند. همچنین در نسخه‌ی 2.0 انتم قرار بود سیستم لوت بازی از نو طراحی شود.

Anthem

از آن زمان تاکنون بازی‌ای که پیش‌تر با نام Anthem 2.0 شناخته می‌شد، به Anthem Next تغییر نام داده است. براساس گزارش بلومبرگ، هنوز مشخص نیست که آیا الکترونیک آرتز قصد دارد بودجه‌ی مورد نیاز سازندگان را برای ساخت بازی ازنوطراحی‌شده‌ی Anthem تأمین کند یا خیر. کریستین دیلی، تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی Anthem و نویسنده‌ی پستی که بالاتر به آن اشاره شد، در ماه دسامبر گذاشته (آذر-دی) تیم ساخت Anthem را ترک کرد. حال به‌نظر می‌رسد که EA قصد دارد به‌زودی سرنوشت درخصوص آینده‌ی این بازی تصمیم‌گیری کند.

طبق اظهارات «سه تن از کسانی که با وضعیت Anthem آشنا هستند»، مدیران ارشد EA قرار است «جدیدترین نسخه‌ی در دست ساخت Anthem Next را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرند که تیم توسعه‌ی آن را گسترش دهند یا به‌کلی این پروژه را کنار بگذارند.» گزارش شده که درحال‌حاضر ۳۰ نفر در تیم ساخت Anthem Next حضور دارند. همچنین منابعی ناشناس ادعا کرده‌اند که بایوور برای توسعه‌ی محتوای بیشتر و ایجاد تغییراتی اساسی در بازی «حداقل به سه برابر این تعداد» نیرو احتیاج خواهند داشت.

بلومبرگ از EA  در این خصوص سؤال پرسید و آن‌ها در جواب گفتند که درمورد «شایعات و گمانه‌زنی‌ها» نظر نمی‌دهند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که آینده‌ی بازی Anthem طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ به‌نظر شما EA باید به بهبود بازی Anthem و ساخت دنباله‌هایی برای آن ادامه دهد؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده