// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

تغییرات در برخی آیتم ‌های کمیاب و قدیمی Destiny 2

در آستانه شروع فصل Destiny 2، قرار است در برخی آیتم‌های کمیاب و قدیمی این بازی تغییراتی اساسی اعمال شود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Bungie به‌همراه فصل جدید Destiny 2 که به نام Season of the Chosen شناخته می‎‌شود، تغییراتی در برخی آیتم‌های قدیمی و Exotic بازی اعمال می‌کند. طبق اظهارات بانجی، تیم توسعه‌ی بازی قصد دارد به‌گفته‌ی آن‌ها «تغییراتی اساسی» در مجموعه‌ی آیتم‌های اگزاتیک فرقه‌ی Aeon انجام دهد.

در تغییرات جدید، قطعات زره اگزاتیک فرقه‌ی Aeon هرکدام ماده‌ها و سوکت‌های ماد مختص به خود را خواهند داشت. همچنین به‌محض کسب این آیتم‌ها توسط بازیکن، مادها و سوکت‌های‌ آن‌ها در دسترس او قرار می‌گیرد. هرکدام از مادهای مذکور به یکی از نقش‌های (Role) فرقه‌ی Aeon مرتبط است. مادهای کل آیتم‌های اگزاتیک مذکور برای هر سه کلاس یکسان خواهند بود.

هرکدام از این مادها دارای دو پرک (Perk) است. یک پرک که قابلیت آن به خود استفاده‌کننده‌ی ماد تعلق می‌گیرد و پرک دیگر که به یاران شخص مذکور کمک می‌کند. همچنین پرک دوم به شخصی در فایرتیم که نقش فرد استفاده‌کننده از ماد را انتخاب نکرده، کمک می‌کند. این به این معنی است که هرکدام از اعضای یک تیم‌ سه‌نفره‌ی فایرتیم، برای حداکثر کردن عملکرد خود در مأموریت‌ها باید مادهای متفاوت از یکدیگر انتخاب کنند تا بتوانند از مزیت‌های هرکدام نهایت استفاده را ببرند. تصویر زیر سه ماد فرقه‌ی Aeon و مکانیک‌های مرتبط با آن‌ها را نشان می‌دهد. برای بزرگ‌نمایی تصویر اینجا کلیک کنید.

مادهای فرقه‌ Aeon از بازی Destiny 2

Season of the Chosen که فصل ۱۳ بازی دستینی 2 محسوب می‌شود، پس‌فردا ۹ فوریه (۲۱ بهمن) در تمام پلتفرم‌های این بازی در دسترس قرار می‌گیرد و تا تاریخ ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. داستان این فصل به Caiatl، ملکه‌ی نژاد Cabal می‌پردازد. او که به‌دنبال اتحاد با انسان‌ها بوده، در این کار موفق نمی‌شود و در The Last City که متعلق به نژاد انسان است، جنگ درمی‌گیرد. در فصل ۱۳ دو حالت کلاسیک Strike بازمی‌گردند. علاوه‌بر این،‌ یک حالت Strike جدید نیز به نام Proving Grounds همراه‌با تجهیزات جدید، بیش از ۲۵ اسلحه، زره Praefectus و کمان اگزاتیک Ticuu’s Divination در این فصل به بازی اضافه می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده