نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷

اضافه شدن چند بازی بزرگ به سرویس PS Now در ماه فوریه

سونی به‌تازگی اقدام به معرفی بازی‌های جدید سرویس اشتراکی PlayStation Now کرده که در میان آن‌ها نام‌های بزرگی همچون Call of Duty و Detroit به چشم می‌خورد.

سرویس اشتراکی PS Now در ماه فوریه ۲۰۲۱ میزبان چند بازی جدید در سبک‌های متفاوت خواهد بود. PlayStation Now سرویس اختصاصی سونی در حوزه کلاود استریمینگ است که با پرداخت یک هزینه ثابت به‌صورت ماهانه امکان دسترسی و دانلود مستقیم صدها بازی متنوع را در کنسول‌های پلی استیشن فراهم می‌کند. بعد از فهرست نسبتاً ضعیف و محدود بازی‌هایی که در ماه ژانویه به PS Now اضافه شدند، حالا به نظر می‌رسد که سونی در ماه فوریه با دست پر به استقبال کاربران سرویس اشتراکی خود رفته است. شما می‌توانید در ادامه به فهرست کامل این بازی‌ها در ماه فوریه نگاهی داشته باشید.

  • Detroit: Become Human
  • Call of Duty Black Ops III (تا تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) در دسترس خواهد بود)
  • Darksiders Genesis
  • Little Nightmares
  • WWE 2K Battlegrounds (تا تاریخ ۲ اوت ۲۰۲۱ (۱۱ مرداد ۱۴۰۰) در دسترس خواهد بود)
  • Hotline Miami 2: Wrong Number

بازی های PS Now برای ماه فوریه

سرویس PlayStation Now اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ و به‌طور ویژه در منطقه ایالات متحده آمریکا کار خود را آغاز کرد. بعد از آن، دسترسی به این سرویس در سال ۲۰۱۵ برای منطقه بریتانیا نیز فراهم شد تا اینکه سایر کشورها نیز یک به یک به حوزه فعالیت آن اضافه شدند. کاربران این سرویس می‌توانند تعداد زیادی از بازی‌های پلی استیشن 4 و 5 را به‌صورت آنلاین استریم کرده یا مستقیماً روی کنسول خود دانلود کنند. سونی پیش از این روی برنامه‌های خود برای پشتیبانی مستمر از این سرویس تأکید کرده است.

نخستین سال از ورود به نسل جدید کنسول‌های پلی استیشن نیز با بازی‌های بزرگی همچون Ratchet & Clank: Rift Apart، Horizon Forbidden West و البته God of War Ragnarok همراه خواهد بود. اما در این فاصله، فهرست بازی‌های PS Now می‌تواند کاربران کنسول‌های سونی را مشغول نگه دارد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده