نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴

The Crew 2 به همراه دو بازی دیگر به سرویس PlayStation Now می‌آید

PlayStation Now در این ماه سه بازی جدید دریافت می‌کند. سونی اعلام کرده بازی‌های The Crew 2, Frostpunk و Surviving Mars به این سرویس اضافه می‌شوند.

سرویس بازی PlayStation Now این ماه هم طبق روال گذشته به اضافه کردن بازی‌های مطرح به فهرست خود ادامه می‌دهد. گرچه این سرویس هنوز از رقیب خود یعنی Xbox Game Pass عقب است؛ ولی در طول نسل قبلی به آهستگی مسیر پیشرفت را طی کرده است. امروز سونی سه بازی جدید را به این سرویس اضافه می‌کند، که دو مورد از آن‌ها در سبک شبیه‌سازی است. در عنوان سوم هم می‌توانید آزادانه در ایالات متحده رانندگی کنید، پرواز کنید یا به قایق‌سواری بپردازید.

اکانت پلی استیشن دراینباره توییت زیر را منتشر کرده است:

با عناوین اضافه شده به PlayStation Now در ماه ژانویه (دی-بهمن) می‌توانید در سرتاسر ایالات متحده مسابقه بدهید، مریخ را کلونی‌سازی کنید و به استعمار درآورید و رهبری یک جامعه را در سرمای جان‌فرسا و غیرقابل زندگی برعهده بگیرید.

بازی frostpunk در سرویس playstation now

احتمالا در این فهرست، بازی Frostpunk نظر کاربران را بیشتر به خود جلب کند. این بازی در سبک بقای استراتژیک و پیچیده، به بهترین روش‌ها بازیکنان را به چالش می‌کشد. همچنین این بازی محبوب درکنار گیم‌پلی سندباکس خود، یک داستان قابل تحسین را روایت می‌کند. درنتیجه Frostpunk به‌کسانی که عضو PlayStation Now هستند و هنوز این اثر را تجربه نکرده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

از طرف دیگر بازی The Crew 2 آنچنان محبوبیتی کسب نکرده است. این اثر که دنباله‌ی بازی جهان‌باز مسابقه‌ای شرکت یوبیسافت است، درهنگام عرضه در سال ۲۰۱۸ نتوانست آنطور که باید و شاید توجه مخاطبان را به خود جلب کند. با تمام این مسائل این بازی جهان‌باز هنوز گزینه‌ی خوبی برای اضافه شدن به PlayStation Now است؛ ولی به نظر نمی‌رسد باعث شود که مخاطبان فقط برای تجربه‌ی این بازی، به PlayStation Now بپیوندند.

آخرین بازی Surviving Mars است. گرچه این عنوان سروصدای زیادی به‌پا نکرده است ولی توسط استودیوی Paradox منتشر شده است. همیشه وقتی نام این استودیوی سوئدی پشت یک بازی استراتژیک قرار می‌گیرد، می‌توانیم منتظر اتفاقات خوبی باشیم. به‌علاوه بازی از لحاظ هنری زیبا به نظر می‌رسد و شهرها برخلاف شرایط محیطی سخت مریخ، روشن و رنگارنگ به تصویر کشیده شده‌اند.

بازی های The Crew 2, Frostpunk و Surviving Mars اکنون در سرویس PlayStation Now دردسترس هستند. The Crew 2 تا اوایل تابستان در سرویس حضور دارد؛ ولی به نظر می‌رسد دو عنوان دیگر برای طولانی مدت ماندگار هستند.

نظر شما درباره‌ی بازی‌های اضافه شده به سرویس Now چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده