// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

عدم عرضه دو بازی بزرگ شرکت بلیزارد در سال ۲۰۲۱

بلیزارد اکتیویژن در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که دو بازی Overwatch 2 و Diablo 4 در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهند شد.

بازی Overwatch 2 و Diablo IV در سال ۲۰۱۹ و نمایشگاه بلیزکان معرفی شدند. این در حالی است که دیگر خبر خاصی از این دو بازی مورد انتظار در دسترس قرار نگرفته و ازطرفی با معرفی BlizzConline 2021، کاربران احتمال دادند که در رویداد پیش روی شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی‌های ذکر شده باشیم. 

بااین‌حال به‌تازگی گزارش مالی شرکت بلیزارد اکتیویژن (‌Blizzard Activision) منتشر شده است. در این گزارش آمده که بازی‌های Diablo 4 و Overwatch 2 در سال جاری میلادی عرضه نمی‌شوند. بلیزارد رویکرد و برنامه‌های مختلفی را برای آثار آینده این شرکت در نظر گرفته است. ازاین‌رو احتمال داده‌اند که در سال ۲۰۲۲ و پس از آن، شاهد عرضه دو بازی ذکر شده باشیم.

متاسفانه حتی تاریخ انتشار حدودی هم برای آثار یاد شده اعلام نشده است. در ادامه مشخص شده که اکتیویزن بلیزارد یک بازی ریمستر دیگر را در دست ساخت دارد؛ محصولی که از نظر نوع ریمستر شدن، به Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و Tony Haw's Pro Skater 1+2 شباهت دارد. این در حالی است که دراین‌میان شایعات و اخباری از ریمستر Diablo 2 به‌گوش می‌رسد و به‌نظر می‌رسد بلیزارد در حال ریمستر کردن این بازی قدیمی است.

ازاین‌رو هواداران تا قبل از عرضه نسخه چهارم، می‌توانند ریمستر نسخه دوم را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Overwatch 2 به‌نظر می‌رسد تغییراتی را روی ظاهر شخصیت‌ها به‌وجود خواهد و انتظار می‌رود برای پلتفرم‌های نسل هشتم و همچنین نینتندو سوییچ هم عرضه شود. ازطرفی بازی Diablo IV هم باتوجه‌به گزارش‌های منتشر شده، مدت زمان طولانی‌ای است که در دست توسعه قرار دارد، اما در طول زمان تغییرات مختلفی روی روند توسعه آن اعمال شده است.


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده