// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲

ادامه فروش فوق العاده Resident Evil 2 طبق گزارش مالی جدید کپکام

طبق آخرین گزارش مالی کپکام، بازی Resident Evil 2 Remake توانسته است میزان ۷.۸ میلیون نسخه و بازی Resident Evil 7 نیز تعداد ۸.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

پیش از این دیدیم که کپکام در گزارش مالی اخیر خود میزان فروش به روز شده‌ی بازی‌های Resident Evil 3 Remake و Monster Hunter World: Iceborne خود را اعلام کرد اما بااین‌حال، آن‌ها همچنین فهرست آثار Platinum خود را نیز آپدیت کردند که شامل آمار فروش بازی‌های دیگر کپکام تا تاریخ ۱۱ دی ماه (۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی) می‌شود. به‌عنوان مثال در این گزارش ذکر شده است که بازی Resident Evil 2 Remake توانسته است میزان ۷.۸ میلیون نسخه و بازی Resident Evil 7 نیز تعداد ۸.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Devil May Cry 5 توانسته است از تاریخ ۹ مهر ماه (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) میزان دویست هزار نسخه‌ فروش داشته باشد که این عدد تعداد فروش کلی این بازی را به تعداد شگفت انگیز ۴.۱ میلیون نسخه می‌رساند. جالب است بدانید که نسخه‌ی Special Edition این بازی در ماه اواخر پاییز برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس عرضه شد و مشخص نیست که آیا فروش این نسخه در فروش کلی گنجانده شده است یا خیر.

از دیگر نقاط عطف فروش کپکام می‌توان به فروش بازی Street Fighter 5 با تعداد ۵.۲ میلیون نسخه تا به امروز و همچنین بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy با عبور از میزان فروش یک میلیون نسخه‌ اشاره کرد.

کپکام به ترتیب بازی‌های Monster Hunter Rise و Resident Evil Village را در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ عرضه خواهد کرد بنابراین جالب است که ببینیم که آن‌ها چگونه نسبت به نسخه‌های پیشین خود عمل خواهند کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده