// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶

بازی Destruction Allstar به پلی استیشن پلاس می‌آید

تاریخ انتشار بازی Destruction Allstar تغییر کرده است و این بازی هنگام انتشار برای دو ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

اواخر خرداد ماه بود که در جریان رویداد سونی، بازی Destruction Allstar برای کنسول پلی استیشن 5 در سبک اتومبیل‌های جنگی به همراه تریلری معرفی شد. این بازی در ابتدا قرار بود در دسامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما در طی آخرین پست بلاگ پلی استیشن که به‌تازگی منتشر شده است اعلام شده که تاریخ انتشار این بازی تغییر کرده است.

در این پست اعلام شد که بازی Destruction Allstar به‌جای عرضه در ماه نوامبر ۲۰۲۰، در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و این بازی برای دو ماه برای دارندگان پلی استیشن پلاس به‌صورت رایگان در دسترس خواهد گرفت. بازی Destruction AllStars یک بازی چند نفره است که در آن می‌توانید با گیمرهای سراسر جهان به‌صورت آنلاین مبارزه کنید، بنابراین در دسترس قرار گرفتن این بازی برای دارندگان پلی استیشن پلاس تصمیم عاقلانه‌ای است.

همچنین در این پست اعلام شد که هفته‌ی آینده یک تریلر جدید به همراه جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی منتشر خواهد شد که بازیکنان بدانند دقیقا چه انتظاری از این بازی می‌توانند داشته باشند.

در پایان این پست اعلام شد که به‌دلیل تأخیر اعلام شده کسانی که بازی را از هر طریقی پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند مبلغ خود را بپس بگیرند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده