// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

بازی اسپین آف یاکوزا در راه کنسول های نسل نهمی

شرکت سگا با انتشار یک تریلر اعلام کرد که بازی Judgement در تاریخ سه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برای پلی استیشن 5، گوگل استیدیا و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ بود که بازی Judgement روانه بازار شد و توانست بازخورد‌های خوبی را از سوی منتقدین و کاربران دریافت کند. بااین‌حال این بازی در آن زمان به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد، اما شرکت سگا نسخه ریمستر شده این بازی را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و گوگل استیدیا درنظر گرفته است.

در جریان نسخه ریمستر کیفیت بصری بازی افزایش یافته و نرخ فریم بازی هم به ۶۰ فریم برثانیه ارتقا پیدا کرده است. همچنین در ادامه اعلام شد که نسخه ریمستر بازی در تاریخ سه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود. 

از نظر داستانی، جاجمنت در جهان مجموعه یاکوزا روایت می‌شود، اما داستان مخصوص‌به خود را دارد. بااین‌حال شاهد المان‌های مشابهی مثل اشاره به گروه توجو و جرم و جنایت‌های کامورچو هستیم. ازاین‌رو اگر پیش‌زمینه داستانی‌ای از یاکوزا داشته باشید، داستان بازی بیش‌ازپیش برای شما لذت بخش خواهد بود. بازیکنان در Judgement در نقش تاکایوکی یاگامی قرار می‌گیرند، وکیلی که به خاطر اتفاقات رخ داده به یک کارآگاه خصوصی تبدیل می‌شود تا عدالت را برقرار کند.

ازنظر گیم‌پلی هم بازی شباهت‌های بسیار زیادی به مجموعه Yakuza دارد، اما تاکایوکی یاگامی از حرکات آکروباتیک بیشتری برای ازبین‌بردن دشمنان خود استفاده می‌کند. نکته جالب این است که سگا مجموعه یاکوزا را برای پی سی و کاربران استیم هم در دسترس قرار داده است، اما هنوز خبری از عرضه جاجمنت روی کامپیوتر نیست. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه نسل نهمی Judgement را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده