نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹

ادامه فروش موفقیت آمیز نینتندو سوییچ در ژاپن

به‌نظر می‌رسد محبوبیت نینتندو سوییچ همچنان ادامه‌دار است؛ چراکه براساس گزارش‌های منتشر شده میزان فروش این کنسول هیبریدی در زادگاهش تابه امروز از مرز ۱۸ میلیون واحد عبور کرده است.

سال ۲۰۱۷ نینتندو بالاخره کنسول مورد انتظار خود را روانه بازار کرد. نینتندو تا پیش‌از این به‌دلیل عدم موفقیت کنسول Wii U انتقادهای زیادی را متحمل شده بود و از این‌رو عملکرد نینتندو سوییچ به‌نوعی حکم‌ مرگ‌وزندگی را برای این غول ژاپنی بازی می‌کرد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنسول هیبریدی سوییچ به‌لطف ویژگی‌های نوآورانه و آزادی عملی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند؛ این موفقیت تا جایی پیش رفت که تابه‌‌امروز نام کنسول نینتندو سوییچ همواره در فهرست پرفروش‌ترین سخت‌افزارها جای ثابتی پیدا کرده است.

حال پس از گذشت نزدیک‌به چهار سال از زمان عرضه نینتندو سوییچ، گزارش‌هایی منتشر شده که در کشور ژاپن حدود ۸۷ درصد سهم بازار را این کنسول به‌خود اختصاص داده است. به‌طور دقیق‌تر نینتندو سوییچ تنها در زادگاهش بالغ‌بر ۱۸ میلیون واحد فروش داشته است. البته باید توجه داشته باشید که این میزان فروش علاوه‌بر نسخه پایه سوییچ، فروش نسخه ارزان‌تر آن یعنی نینتندو سوییچ لایت را نیز دربر می‌گیرد. 

پس از نینتندو سوییچ در مقام دوم کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 با ۹.۳ میلیون واحد (مجموع فروش PS4 و پلی استیشن 4 پرو) دیده می‌شود.

حال باید منتظر ماند و دید نینتندو با انتشار بازی‌های انحصاری بزرگ و همین‌طور نسخه به‌روزشده سوییچ با نام احتمالی نینتندو سوییچ پرو، می‌تواند رقبای تازه وارد خود یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید را نیز به زانو درآورد یا خیر؟ 

اگر شما هم از کاربران کنسول نینتندو سوییچ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده