نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

امکان انتشار محتوای داستانی جدید برای بازی Death Stranding

طبق شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد به‌زودی محتوای داستانی جدیدی برای کاربران دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Death Stranding منتشر می‌شود.

اواخر سال ۲۰۱۹ بود که پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره پروژه بلندپروازانه هیدئو کوجیما تحت عنوان Death Stranding به‌صورت رسمی روانه بازار شد. از چندین جهت این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود؛ از یک‌سو سابقه درخشان کوجیما در امر بازی‌سازی و استفاده از بازیگران مطرح هالیوودی در این اثر و از طرف دیگر تبدیل شدن دث استرندینگ به‌عنوان اولین پروژه شخصی کوجیما پس از جدایی از کونامی، حساسیت و انتظار از بازی را بیش‌از پیش کرده بود. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید باوجود اینکه پس از عرضه و تجربه بازی، واکنش‌های ضدونقیض زیادی درمورد بازی Death Stranding به‌گوش رسید، اما چندی پیش مشخص شد که این بازی موفق ظاهر شده و توانسته فروش رکوردشکنی را ثبت کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، طی ساعات گذشته شایعاتی مطرح شده که درصورت صحیح بودن، خبر خوشی برای طرفداران بازی دث استرندینگ خواهد بود. براین اساس کوجیما و تیم سازنده درنظر دارند یک نسخه از بازی به‌نام Extended Edition برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه کنند.

این خبر توسط شخصی با نام کاربری Navtra در انجمن ResetERA برای اولین‌بار منتشر شده است. براساس اطلاعات موجود که البته فعلا بسیار جزئی نیز است، به‌نظر می‌رسد که این نسخه از بازی محتوای داستانی جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد که Navtra اعتقاد دارد دارندگان فعلی بازی Death Stranding باید برای دریافت این محتوای داستانی جدید هزینه پرداخت کنند. همچنین هنوز مشخص نیست این محتوای داستانی برای نسخه پی سی نیز منتشر خواهد شد یا خیر. 

البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز تیم سازنده هیچ واکنشی به این ادعا نشان نداده، از‌همین‌رو نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد. با اینکه Navtra در افشا کردن اطلاعات مهم سابقه قابل قبولی ازخود نشان داده است، اما باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده آیا استودیوی بازی‌سازی کوجیما پروداکشنز به‌صورت رسمی از این مسئله پرده‌برداری خواهد کرد یا خیر؟ 

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده