// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

درگذشت طراح بازی Horizon Zero Dawn در سن ۳۶ سالگی

متاسفانه مایک نش، طراح ۳۶ساله‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی که تا امروز روی چند پروژه از جمله بازی Horizon Zero Dawn استودیو گوریلا گیمز کار کرده بود، از دنیا رفت.

بازی Call of Duty: Advanced Warfare، سری بازی Forza Horizon استودیو پلی‌گروند گیمز، فیلم Chappie به کارگردانی نیل بلومکمپ و Warriors of the Future که ظاهرا در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد. این چهار اثر بخشی از کارنامه‌ی مایک نش به‌عنوان یک طراح را تشکیل می‌دهند. بزرگ‌ترین پروژه‌ی او نیز بازی Horizon Zero Dawn است. مایک نش در آن بازی نقش رئیس تیم طراحی‌های مکانیکی را برعهده داشت و باتوجه‌به میزان استقبال مخاطبان از دایناسورهای آهنی عجیب‌وغریب بازی Horizon Zero Dawn، باید پذیرفت که نمی‌توان هیچ خرده‌ای بر طراحی‌های وی گرفت. اصلا بزرگ‌ترین علتی که نمایش اول بازی Horizon Zero Dawn توجهات زیادی را به خود جلب کرد همین بود که مردم شیفته‌ی دایناسورهای مکانیکی جهان اثر شدند؛ موجوداتی که ترسیم‌شده با طراحی مایک نش بودند.

گوریل کلیموف، عضو شرکت انویدیا و یکی از همکاران مایک نش در رابطه با خبر فوت او می‌نویسد: «مایک نش فردی سخت‌کوش بود که همیشه ساعت‌ها از وقت شخصی خود می‌گذشت تا بهترین نتیجه‌ی ممکن را ارائه دهد و پیشرفت کند. او متاسفانه ما را ترک کرد و از دنیا رفت.

من دوست دارم که هنرمندان فعال در جهان طراحی‌های گرافیکی کامپیوتری و جامعه‌ی افراد علاقه‌مند به طراح‌های هنری، مایک نش را به خاطر داشته باشند؛ به خاطر میراثی از خود با تصویرسازی‌های سه‌بعدی خارق‌العاده و چند اثر هنری دیگر به جا گذاشته است».

چهره نیم رخ مایک نش کنار طراحی های فوق العاده دایناسورهای مکانیکی و آینده نگرانه بازی هورایزن استودیو گوریلا گیمز

وب‌سایت ArtStation صفحه رسمی مایکل اندرو نش را به خاطر فوت او به حالت Memorialised (به یادگار مانده) درآورد. مایک نش هنرمند آینده‌داری بود و تنها ۳۶ سال سن داشت. علت درگذشت او نیز اعلام نشده است. در این لحظات باید برای دوستان و خانواده‌ی مایک نش آرزوی آرامش کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده