نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷

تعویق تاریخ انتشار بازی جدید ارباب حلقه ها به سال ۲۰۲۲

استودیو دیدلیک انترتینمنت ضمن اعلام خبر همکاری با شرکت NACON به‌عنوان ناشر بازی The Lord of the Rings: Gollum، تاریخ انتشار این بازی را تا سال آینده میلادی به تأخیر انداخته است.

شرکت Dead Good PR با انتشار یک ایمیل جدید به همکاری استودیوی Daedalic Entertainment، توسعه‌دهنده بازی The Lord of the Rings: Gollum با شرکت فرانسوی NACON به‌عنوان یکی از ناشران این بازی اشاره کرده است. شرکت NACON پیش از این سابقه انتشار چند بازی ورزشی مانند Rugby 20، WRC 9 و Tennis World Tour 2 به همراه آثاری مانند Werewolf: The Apocalypse – Earthblood و بازی در آستانه عرضه Vampire: The Masquerade – Swansong را در کارنامه دارد.

علاوه‌بر این، خبر تأخیر در زمان عرضه بازی جدید ارباب حلقه‌ها نیز از اطلاعات مهمی است که در این ایمیل به آن پرداخته شده است. در بخشی از متن این پیام، به «عرضه بازی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۲» اشاره شده است.

نمایی از گیم پلی بازی The Lord of the Rings: Gollum

بازی The Lord of the Rings: Gollum اولین‌بار در ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی شد. این بازی از ابتدا برای عرضه روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4 و 5 و همینطور پی سی برنامه‌ریزی شده بود. حالا به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار این بازی خیلی بی سروصدا به تعویق افتاده و هنوز مشخص نیست که دلیل این اتفاق دقیقاً چه چیزی بوده است. تا به اینجای کار می‌دانیم که این بازی در کنسول‌های نسل جدید از تکنولوژی ری-تریسینگ پشتیبانی کرده و از قابلیت‌های ویژه پلی استیشن 5 نیز برخوردار خواهد بود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به استفاده از تکنولوژی بازخورد لمسی کنترلرهای دوال سنس در زمان پایین آمدن نشانگر استقامت (Stamina) گالوم اشاره کرد.

ظاهراً توسعه‌دهندگان استودیوی Daedalic به زمان بیشتری برای آماده‌سازی بازی مورد انتظار خود روی کنسول‌های نسل جدید نیاز دارند. براساس اعلام قبلی سازندگان این بازی، Lord of the Rings: Gollum بیش از اینکه به داستان فیلم‌های مجموعه ارباب حلقه‌ها ارتباط داشته باشد، به‌طور کامل براساس کتاب‌های Tolkien ساخته شده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مظلب پیش رو، به اولین تصاویری که از محیط این بازی منتشر شده نگاهی داشته باشید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده