// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۱

تریلر جدید بازی Hitman 3 به نمرات درخشان آن اشاره دارد

استودیو IO Interactive تریلر جدیدی را از بازی Hitman 3 منتشر کرده که نمرات درخشان و بازخوردهای خوب بازی از سوی منتقدان را نشان می‌دهد. 

بازی Hitman 3 دو روز پیش به صورت رسمی عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. یکی از مواردی که هیتمن 3 را به یک بازی قابل قبول تبدیل کرده، ارزشمند بودن مراحل آن است. استودیو IO Interactive، سازنده و ناشر Hitman 3، مراحل را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بازیکن می‌تواند هرکدام از آن‌ها را به روش‌های مختلف و متعددی پشت سر بگذارد.

همچنین پاداش‌هایی که درنظر گرفته شده، مورد دیگری است که باعث می‌شود بازیکنان به‌دفعات مختلف بازی را تمام کرده و رکورد بهتری را از خود به‌نمایش بگذارند. استودیو آی‌او اینتراکتیو به مناسبت بازخوردهای خوب هیتمن 3، تریلر جدید بازی را منتشر کرده است. درواقع تریلر منتشر شده، همان تریلر روز عرضه بازی است، اما این بار شاهد نمرات درخشان هیتمن 3 هستیم. 

همچنین در این تریلر و درکنار نمایش نمرات بازی، جمله‌ای در وصف هیتمن 3 نوشته شده است. کلیت تریلر هم با محوریت مراحل مأمور ۴۷ و محیط‌هایی است که در آن اهداف خود را از بین می‌برید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشای ویدیو از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده