// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Animal Crossing: New Horizons برای سومین هفته متوالی

با انتشار جدول فروش بازی‌های انگلستان در هفته منتهی به ۲۷ دی ماه، مشخص شده که Animal Crossing: New Horizons توانسته است برای سومین هفته هم صدرجدول را از آن خود کند.

در هفته گذشته بود که شاهد صدرنشینی مجدد Animal Crossing: New Horizons بودیم؛ آن هم درحالی‌که بازی جدیدی هنوز عرضه نشده است و کاربران مشغول تجربه‌ی بازی‌های قدیمی هستند. بااین‌حال به‌تازگی جدول فروش هفته منتهی به ۲۷ دی ماه هم منتشر نشده است.

در جریان هفته منتهی به ۲۷ دی ماه، Animal Crossing: New Horizons برای سومین هفته متوالی صدر جدول را از آن خود کرده است. در ادامه، بازی Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه دوم و Just Dance 3 در جایگاه سوم قرار گرفته است. همچنین Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ) و Grand Theft Auto V هم به ترتیب جایگاه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند.

این در حالی است که در نیمه دوم جدول، بازی FIFA 21 و Call of Duty: Black Ops Cold War به‌ترتیب در جایگاه ششم و هفتم جدول فروش انگلستان قرار گرفته‌اند. همچنین بازی‌های Super Mario 3D All-Stars و New Super Mario Bros U Deluxe هم در جایگاه‌های هشتم و نهم قرار گرفته‌اند. در انتها هم بازی Ring Fit Adventure، جایگاه دهم را کسب کرده است. در زیر می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۷ دی ماه را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Animal Crossing: New Horizonsهفته اول انتشار
۲۲Mario Kart 8 Deluxe-
۳۳Just Dance 3از دست دادن صدر پس از سه هفته
۴۸Minecraft (نسخه نینتندو سوییچ)بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۵۷Grand Theft Auto V-
۶۴FIFA 21-
۷۱۰Call of Duty: Black Ops Cold War-
۸۱۱Super Mario 3D All-Starsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۹New Super Mario Bros U Deluxe-
۱۰۶Ring Fit Adventure-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده