نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

COD: Black Ops Cold War در جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه دسامبر امریکا

براساس اطلاعات منتشر شده دو بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War و Cyberpunk 2077 در مقام‌های اول و دوم پرفروش‌ترین بازی‌های ماه دسامبر امریکا قرار گرفته‌اند.

سال ۲۰۲۰ میلادی با تمام کم‌وکاستی‌هایش بالاخره به‌اتمام رسید؛ سالی که در خاطرات تاریخی بسیاری از مردم در سراسر جهان باقی خواهد ماند. در صنعت بازی‌های ویدیویی نیز اتفاقات فراموش‌نشدنی زیادی رخ داده است؛ از لغو شدن مراسم‌ها و رویدادها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تا عرضه کنسول‌های نسل نهم.

مؤسسه آماری NPD نیز به‌تازگی بنابه سنت همیشگی خود عملکرد مالی این صنعت در ماه دسامبر را مورد بررسی خود قرار داده و فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های آخرین ماه میلادی ۲۰۲۰ در کشور امریکا را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعات منتشر شده، همانند پیش‌بینی‌ها و از آنجاییکه آخرین نسخه از سری شوتر محبوب Call of Duty تحت عنوان Call Of Duty: Black Ops Cold War توانسته بود لقب پرفروش‌ترین بازی سال امریکا را به‌خود اختصاص دهد، دور از ذهن هم نبود که در ماه دسامبر نیز جایگاه نخست خود را حفظ کند.

موتورسواری در سایبرپانک ۲۰۷۷

یکی از بازی‌‌های مورد انتظاری که طرفداران به‌شدت منتظر عرضه و تجربه آن بودند ساخته استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد یعنی بازی Cyberpunk 2077 بود؛ اثری که با انتشار خود هیایو و جنجال‌های زیادی نیز به‌همراه خود داشت. اطلاعات دردسترس این را نشان می‌دهند که بازی سایبرپانک 2077 باوجود مشکلات فراوان خود، با ثبت فروش ۱۳ میلیون نسخه در امریکا، جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته امریکا را به‌خود اختصاص داده است. البته باید توجه داشته باشید که این میزان فروش تنها بیانگر نسخه‌های فیزیکی آن است و آمار فروش نسخه‌‌های دیجیتالی سایبرپانک در آن لحاظ نشده است.

با نگاهی به فهرست پیش‌رو اسامی بازی‌های بزرگی چون Assassin’s Creed Valhalla، بازی Miles Morales و چندین بازی ورزشی نیز به چشم می‌خورد؛ اما نکته قابل‌توجه موفقیت نینتندو در تعداد بازی‌های موجود است. علاوه‌بر مشاهده بازی‌های انحصاری جدید نینتندو سوییچ، نام آثار زمان عرضه این کنسول هیبریدی مثل Mario Kart 8 Deluxe و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز خودنمایی می‌کند.

  1.  Call of Duty: Black Ops: Cold War
  2. Cyberpunk 2077
  3. Assassin’s Creed Valhalla
  4. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  5. Madden NFL 21
  6. Animal Crossing: New Horizons
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. NBA 2K21
  9. Immortals: Fenyx Rising
  10. Super Mario 3D All-Stars
  11. Super Smash Bros. Ultimate
  12. Just Dance 2021
  13. Hyrule Warriors: Age of Calamity
  14. FIFA 21
  15. New Super Mario Bros. U Deluxe
  16. Super Mario Odyssey
  17. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  18. Super Mario Party
  19. Ring Fit Adventure
  20. Mortal Kombat 11

حال نوبت شما است تا درخصوص اسامی این فهرست و جایگاه آن‌ها نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده