// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

ویدیوی جدید Among Us ما را با یکی از ویژگی های نقشه جدید بازی آشنا می‌کند

سازندگان بازی Among Us، ویژگی جالب نقشه جدید این بازی را که یک پلتفرم در حال حرکت است، با انتشار ویدیویی کوتاه به نمایش گذاشتند.

یکی از بازی‌های موفق سال ۲۰۲۰ را می‌توان بازی Among Us دانست. بازی Among Us که ابتدا در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، با الهام گرفتن بازی Mafia مسیر تازه و خلاقانه‌ای را به‌عنوان یک بازی اجتماعی در پیش گرفت. روند بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان را در قالب دو گروه خدمه و خیانت کار قرار می‌دهد. گروه خیانت ‌کاران باید سعی کنند تا بدون جلب توجه فعالیت‌های مختلفی را در جهت تخریب سفینه انجام دهند یا تک تک خدمه را به قتل برساند. این بازی پس از کسب محبوبیت روز افزون بین بازیکنان حتی توانست برنده‌ی دو جایزه‌ی مراسم The Game Awards 2020 شود.

باتوجه‌به موفقیت چشمگیر این بازی، تیم Among Us در مراسم The Game Awards 2020 از نقشه‌ی جدید این بازی که یک کشتی هوایی است رونمایی کرد. امروز آن‌ها تیزر کوتاهی را در صفحه‌ی توییتر خود به اشتراک گذاشته‌اند که طرفداران را حسابی هیجان زده خواهد کرد. در ادامه شما می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

در این ویدیو می‌توانیم پلتفرمی را ببینیم که با جابجایی خود مانع عبور کاراکتر بازی شده است. در توضیحات این ویدیو آمده است: «در مورد خیانت کردن دوستان‌تان زیاد شنیدید. هنگامی که نقشه‌ی کشتی هوایی منتشر شد، آماده‌ باشید که یک پلتفرم حرکت کننده نیز به شما خیانت کند.»

بدیهی است که مهم‌ترین چیزی که بازیکنان می‌خواهند بدانند این است که نقشه کشتی هوایی واقعاً چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما متأسفانه به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان هنوز آماده به اشتراک گذاشتن این اطلاعات نیستند. به نظر می‌رسد برای اینکه متوجه شویم این پلتفرم چقدر در طی بازی برای ما مشکل ایجاد خواهد کرد، فقط می‌توانیم تا انتشار نقشه‌ی جدید منتظر بمانیم.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده