// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۲

Among Us در ماه نوامبر ۲۰۲۰ حدود نیم میلیارد بازیکن فعال داشته است

طبق گزارش مرکز تحقیقاتی Superdata، بازی Among Us در ماه نوامبر امسال توانسته به رقم خارق‌العاده نیم میلیارد بازیکن فعال دست پیدا کند.

می‌توان با اطمینان گفت که سال ۲۰۲۰ بسیار متفاوت و سخت‌تر از سال‌های پیش بوده و بالاخره در حال تمام شدن است. همه‌ی مردم دنیا در سال جاری میلادی درگیر دست‌و‌پنجه نرم کردن با همه‌گیری کرونا بوده‌اند؛ بااین‌حال، جدا از مشکلات مذکور، در این سال شاهد چند مورد عجیب‌و‌غریب و غیرمنتظره در دنیای ویدیو گیم نیز بوده‌ایم. یکی از بارزترین این اتفاق‌ها مربوط‌به بازی Among Us و محبوبیت بی‌سابقه‌ی آن می‌شود. این بازی که تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد، به‌لطف استریمرها توانست در سال ۲۰۲۰ تبدیل به پدیده‌ای درمیان بازی‌های کامپیوتری شود. به‌خاطر همین موفقیت، اخیرا خبر آمد که آمانگ آس قرار است در سال ۲۰۲۱ برای تمام کنسول‌های ایکس باکس و همچنین سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه شود. در همین راستا، عددی که از تعداد کاربران فعال بازی منتشر شده، حیرت‌انگیز است.

مرکز تحقیقاتی Superdata اعلام کرده که Among Us در ماه نوامبر امسال «تقریبا» نیم میلیارد بازیکن فعال داشته است. البته به خاطر داشته باشید که نسخه‌ی موبایل بازی رایگان است و نسخه‌های پی سی و همچنین نینتندو سوییچ آن که به‌تازگی منتشر شده، هر دو ۵ دلار قیمت دارند. همین موضوع باعث می‌شود که دسترسی به بازی آسان‌تر و تعداد کاربران آن به‌شدت زیاد شود. بااین‌حال، حتی با درنظر گرفتن سهولت دسترسی، دستیابی یک بازی آنلاین به چنین تعدادی از کاربر در یک ماه شگفت‌انگیز است. طبق گزارش Superdata، این به این معنی است که آمانگ آس توانسته تبدیل به محبوب‌ترین بازی تا به امروز از لحاظ تعداد بازیکنان ماهیانه شود.

بازی Among Us درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی و تمام دستگاه‌های اندرویدی و iOS دردسترس است. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گیم پس آن نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. همچنین از نقشه‌ی جدیدی به نام Airship (کشتی هوایی) در مراسم گیم اواردز امسال رونمایی شد که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر ‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شما هم جزو این ۵۰۰ میلیون نفر بازیکن قرار دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده