// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

بازی Hogwarts Legacy تا سال ۲۰۲۲ میلادی تاخیر خورد

بازی Hogwarts Legacy که عاشقان هری پاتر و جهان جادویی جی. کی. رولینگ را هیجان‌زده کرده است، در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود تا سازندگان وقت کافی را روی تکمیل ساخت آن بگذارند.

از مدت‌ها قبل بازیکنانی که به جهان جادویی داستان‌های هری پاتر عشق می‌ورزند، مشغول روزشماری برای تجربه‌ی بازی هاگوارتز لگسی هستند که قرار است بزرگ‌ترین اثر استودیو بازی‌سازی Avalanche Software باشد. ولی این بازی پرشده از المان‌های نقش‌آفرینی که در قرن ۱۹ میلادی جریان دارد و شما را در نقش یکی از دانش‌آموزهای هاگوارتز قرار می‌دهد، نه در سال ۲۰۲۱ که در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. زیرا سازندگان می‌گویند که باید زمان کافی را به توسعه‌ی آن اختصاص بدهند تا از کیفیت محصول نهایی مطمئن باشند. البته آن‌ها از طرفداران به خاطر استقبال بسیار زیاد از اولین تریلر رسمی و اخبار بازی Hogwarts Legacy نیز تشکر کردند.

هاگوارتز لگسی یک بازی RPG جهان-باز و اکشن خواهد بود که در آن می‌توانید به شخصی‌سازی شخصیت خود بپردازید. اصل قصه هم این‌گونه رقم می‌خورد که شما به‌عنوان یکی از دانش‌آموزان هاگوارتز پس از پی بردن به یک راز مخوف و باستانی، باید از فروپاشی جهان جادوگری جلوگیری کنید.

یک اژدها در جهان هری پاتر و بازی هاگوارتز لگسی برادران وارنر

در این بین سازندگان به شما اجازه‌ی انجام کارهایی همچون شرکت در مسابقات کوئیدیچ، حضور در کلاس معجون‌سازی و حتی مواجه شدن با انتخاب کلاه راجع به گروه شما در هاگوارتز را هم می‌دهند؛ تا شاید بتوانید واقعا در قالب یک ویدیوگیم، احساس حضور در مدرسه‌ی جادویی محبوب را لمس کنید. در تریلر رونمایی بازی فهمیدیم که هاگوارتز لگسی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده