نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

احتمالا جزئیاتی ار بخش چندنفره Cyberpunk 2077 فاش شده است

در اطلاعات فاش شده توسط دیتاماینرها از سایبرپانک 2077، گویا بخش چندنفره این بازی دارای حالت‌های Deathmatch و Heist و چندین کلاس مختلف است.

بازی Cyberpunk 2077 اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شد و سروصدای زیادی به‌پا کرد. گنجاندن تمام حواشی پیرامون سایپرپانک در یک مقاله ممکن نیست و با وجود امتیازات خوب و نقاط قوت بازی به نظر می‌رسد مشکلات آن تمامی ندارد. بااین‌حال بدون شک سی دی پراجکت رد تا مدت زمان طولانی به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهد. توسعه‌دهندگان درباره‌ی بخش چندنفره‌ی بازی Cyberpunk 2077‌‌ صحبت‌هایی کرده‌اند؛ ولی اخیرا اطلاعات جدیدی از این بخش فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که از طرف یک منبع ناشناس به DSOGaming داده شده است، دیتاماینرها (استخراج کنندگان اطلاعات) به جزئیاتی دست یافته‌اند که ممکن است درباره‌ی بخش مولتی‌پلیر بازی Cyberpunk 2077 باشد. در حال‌حاضر می‌دانیم که بخش چندنفره قرار است در آینده به بازی اضافه شود؛ ولی اطلاعات دیگری دراینباره موجود نیست. اطلاعات استخراجی جدید به یک حالت استاندارد Deathmatch و حالتی جدید به نام Heist اشاره کرده است؛ اما جزئیات بیشتری درمورد این حالت‌ها در اختیار مخاطبان قرار نداده است. همچنین به‌نظر می‌رسد کلاس‌هایی وجود دارند که شامل اسامی Solo, Assassin, Netrunner و Techie خواهند بود. 

مثل همیشه اطلاعات فاش شده، به‌خصوص وقتی در این دسته‌ها قرار می‌گیرند، خالی از اغراق و بزرگ‌نمایی نیستند. درنتیجه هنوز مشخص نیست جزئیات نهایی چگونه خواهند بود. درحالی که سی دی پراجکت رد اعلام کرده است که بسته الحاقی رایگان بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر می‌شود، درباره‌ی جزئیات بخش چندنفره اطلاعاتی منتشر نکرده است.

نظر شما درباره‌ی اطلاعات فاش شده از بخش چندنفره‌ی Cyberpunk 2077‌‌ چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده