نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

سونی زمان عرضه بازی Project Athia را مشخص کرد

سونی در جریان کنفرانس CES زمان عرضه بازی Project Athia محصول اسکوئر انیکس را مشخص کرده است.

سونی در جریان کنفرانس مطبوعاتی CES اعلام کرد بازی Project Athia محصول استودیو اسکوئر انیکس در ژانویه سال ۲۰۲۲ (دی-بهمن ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این زمان عرضه با به‌نمایش درآمدن تصویری کوچک تایید شد، تصویری که زمان عرضه چند بازی دیگر را نیز به‌دست می‌رساند؛ تاریخ عرضه بازی Project Athia پیش از این به‌هیچ عنوان رسانه‌ای نشده بود. 

بازی Project Athia برای اولین‌بار در لایو استریم رونمایی از پلی استیشن 5 به‌عنوان یک بازی انحصاری برای این کنسول معرفی شد. در تریلر این بازی شاهد شخصیت اصلی زن آن بودیم که در جهانی فانتزی به کاوش می‌پرداخت و در مقابل دشمنانی اهریمنی قرار می‌گرفت. نوشته‌های حاضر در تریلر نشان از آن داشتند که شخصیت اصلی بازی مانند یک ماهیِ خارج از آب خواهد بود. به این شرح: «در دنیایی که متعلق به او نیست، جایی که راه‌حل به ورطه آزمایش کشیده می‌شود، حقیقت مورد سؤال قرار می‌گیرد و عبادات مورد شک قرار می‌گیرند، او به‌پا می‌خیزد.»

بازی Project Athia توسط استودیو لومینوس زیرنظر اسکوئر انیکس ساخته می‌شود، لومینوس استودیو زیرمجموعه‌ای است که برای ساخت بازی‌های AAA تأسیس شده است. این استودیو تا پیش از این فقط بازی Final Fantasy XV را ساخته است و بازی Project Athia اولین بازی غیرفاینال ‌فانتزی این استودیو محسوب می‌شود. یوسوکی ماتسودا، کارگردان بازی در صحبت‌های خود از این بازی به‌عنوان یک اثر «جهان‌باز» یاد کرده است. سونی همچنین مدتی پیش اعلام کرد این بازی تنها دو سال در انحصار پلی استیشن ۵ خواهد بود.

تریلر رونمایی از Project Athia به قرار زیر است:

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده