// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱

بازی League of Legends: Wild Rift در ماه مارس در آمریکا منتشر می‌شود

شرکت رایت گیمز در جریان استریم اخیر خود اعلام کرده که بازی League of Legends Wild Rift در ماه مارس در اختیار کاربران آمریکای شمالی قرار می‌گیرد.

مدتی است که بازی موبایل League of Legends Wild Rift در دسترس کاربران مناطق مختلف در دسترس قرار گرفته است و در انتهای سال ۲۰۲۰ و ماه دسامبر بود که کاربران اروپا هم به لیگ آو لجندز وایلد ریفت دسترسی پیدا کردند.

به‌تازگی لایو استریم جدیدی از سوی رایت گیمز منتشر شد که در جریان آن، در مورد نسخه موبایل و کامپیوتر League of Legends توضیحاتی ارائه شد. دراین‌میان اشاره شد که League of Legends Wild Rift در ماه مارس (اسفند/فروردین ۱۴۰۰) در دسترس کاربران آمریکای شمالی هم قرار می‌گیرد. ازاین‌رو اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که حساب کاربری آمریکای شمالی دارند، در ماه ذکر شده می‌توانید این بازی را تجربه کنید. 

البته بازی League of Legends Wild Rift برای کنسول‌ها هم در دست توسعه است، اما تاریخ دقیقی از زمان عرضه و ویژگی‌های آن در دسترس قرار نگرفته است. در انتها اعلام شده که کاربران نسخه موبایل می‌توانند منتظر اضافه شدن حالت‌های مختلف مثل ARAM به نسخه موبایل باشند. 

بازی League of Legends Wild Rift توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

League of Legends Wild Rift در میان سایر بازی‌های موبا روی پلتفرم موبایل می‌تواند تجربه‌ی بهتر و سرگرم کننده‌تری را ارائه دهد. گیم‌پلی و مکانیسم‌های بازی به بهترین شکل ممکن برای صفحه‌های لمسی طراحی شده و کاربران با کمی تمرین به‌خوبی می‌توانند با سیستم حرکتی و استفاده از مهارت‌ها ارتباط برقرار کنند. همچنین بخش تمرینی بازی هم به‌خوبی این موارد را به شما یاد می‌دهد. بااینکه ۱۰ بازی رده‌بندی حالت رنکد ناعادلانه طراحی شده است، اما تجربه‌ی کلی وایلد ریفت بسیار هیجان‌انگیز و اعتیادآورد است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده