نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

ویدیوی جدید The Medium توضیحاتی درمورد نحوه طراحی محیط‌های بازی ارایه می‌دهد

به‌تازگی دو تن از اعضای تیم سازنده بازی The Medium با انتشار ویدیویی درخصوص نحوه طراحی دو جهان بازی و منبع الهام خود اطلاعات جالبی ارایه داده‌اند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در جریان رویداد اینساید ایکس باکس بود که برای‌ اولین‌بار استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) از جدیدترین ساخته خود پرده‌برداری کرد. بازی The Medium درواقع یک بازی ترسناک روانشناختی است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ ۹ بهمن (۲۸ ژانویه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی روانه بازار شود.

یکی از ویژگی‌هایی که The Medium را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، وجود همزمان دو دنیای موازی در بازی است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش دو تن از اعضای تیم سازنده با انتشار ویدیویی اطلاعات جالبی درخصوص نحوه طراحی این دو محیط و منبع الهام خود با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی نسبتا کوتاه دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با حال‌وهوای دستپخت جدید این استودیوی لهستانی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی The Medium حول شخصیتی به‌نام ماریان می‌چرخد. او پس از ورود به هتل متروکه‌ای جهت حل یک معما، شاهد اتفاقات عجیبی می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، بازی دارای دو جهان واقعی و مردگان است که ماریان برای حل معماهای تعبیه شده در بازی باید در هردوی آن‌‌ها گشت‌وگذار کند. طبق اطلاعات منتشر شده، در بعضی مواقع نیز کاراکتر اصلی بازی به‌صورت همزمان در هر دو دنیای بازی حضور داشته و عملی که انجام می‌دهد روی دیگری تاثیر می‌گذارد.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های ایکس باکس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده