نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

نسخه بتای Path of Exile 2 دیگر در سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌شود

درحالی‌که نسخه بتای بازی Path of Exile 2 قرار بود اواخر ۲۰۲۰ منتشر شود، سازندگان امروز اعلام کردند که این بازی تأخیر خورده است. 

Path of Exile 2 چندی پیش معرفی شد و سازندگان آن در استودیو گرایندینگ گیر گیمز، اعلام کردند که نسخه بتای بازی برای انتشار در اواخر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. بااین‌حال امروز و در جریان خبری که برای توضیح محتویات جدید Path of Exile منتشر شد، سازندگان اعلام کردند که برنامه‌ریزی آن‌ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و در نتیجه انتشار بتای Path of Exile 2 در سال ۲۰۲۰ ممکن نخواهد بود. 

درحالی‌که توضیحات بیش‌تری در مورد Path of Exile 2 ارائه نشده و سازندگان این کار را به زمان دیگری موکول کرده‌اند، اعلام شد که هدف فعلی استودیو سازنده Path of Exile تمرکز روی لیگ‌های فعلی و آماده کردن آن‌ها برای زمان‌های اعلام‌شده یا داشتن حداقل تأخیر ممکن است. آن‌ها اعلام کردند که آماده کردن هاروست لیگ حداقل ۱۴ هفته زمان برده است و همچنین اکسپنشن ۳.۲ بازی هم در حال حاضر برای انتشار با فاصله‌ای ۱۲ هفته‌ای از لیگ فعلی برنامه‌ریزی شده است. 

درنهایت گرایندینگ گیر گیمز اعلام کرد که بسته در دست توسعه بازی به مراتب بزرگ‌تر از هاروست است و به همین دلیل زمان زیادی هم صرف توسعه آن شده است؛ ولی در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد همه‌چیز طبق برنامه قبلی پیش خواهد رفت. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده