نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

آپدیت میان فصلی COD: Black Ops Cold War نقشه و حالت‌هایی جدید را به بازی اضافه می‌کند

به‌روزرسانی میان‌فصلی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War ویژگی‌هایی جدید به بخش‌های چندنفره و زامبی این بازی اضافه خواهد کرد.

استودیو بازی‌سازی تری‌آرک اعلام کرده است که به‌روزرسانی میان‌فصلی فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پنجشنبه، ۲۵ دی ماه منتشر خواهد شد. با اینکه اطلاعات دقیق و کامل محتوای این به‌روزرسانی اعلام نشده‌اند، تری‌آرک اما جزییاتی از آن را به‌دست رسانده است.

در حالت چندنفره بازی، یک نقشه فایرتیم (Fireteam) دیگر در قالب آسایشگاه (سناتاریوم) عرضه خواهد شد. حالت جدیدی به‌نام دراپ‌کیک (Dropkick) نیز با این به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه خواهد شد، حالتی که کاربران احتمالا نام آن را در نقشه راه فصل اول بازی دیده باشند. دراپ‌کیک حالی شش در مقابل شش نفر (6v6) است که بازیکنان در آن بر سر تصاحب کدهای اجرایی عملیات‌های هسته‌ای می‌جنگند.

تصویری از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

بخش زامبی نیز میزبان حالت کرنکد (Cranked) خواهد بود، حالتی جدید که بازیکنان در آن به کشتن زامبی‌ها مشغول خواهند شد تا به این وسیله شمارش معکوس بازی را به حالت اولیه برگردانند، شمارشی معکوسی که اگر به صفر برسد منجر به مرگ بازیگران خواهد شد. حالت آن‌اسلات (Onslaught) بازی که مخصوص کاربران پلی استیشن است نیز میزبان نقشه‌های رِید (Raid) و دارک ایتر (Dark Aether) خواهد بود.

استودیو تری‌آرک درباره اینکه باید منتظر محتوای جدیدی برای بخش وارزون (Warzone) باشیم یا خیر، اطلاعاتی نداده است، به‌هرحال آن‌ها مسئول این بخش بتل‌رویال محسوب نمی‌شوند. اطلاعات بیشتر از این به‌روزرسانی میان‌فصلی در روزهای آینده به‌دست خواهند رسید، اطلاعاتی که شامل جزییات بیشتری از محتویات مربوط‌به وارزون خواهند بود. با‌این‌حال اما نباید منتظر محتوای خاصی برای این بخش باشیم، چراکه وارزون به‌تازگی یک نقشه جدید دریافت کرده است. 

شما کاربران زومجی درباره بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War چه نظری دارید؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده