// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷

هفته آینده بازی Star Wars Battlefront 2 را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

کاربران کامپیوتر در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی ماه می‌توانند بازی Star Wars Battlefront II را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود و تجربه کنند.

پس از تمام شدن رویداد بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز به مناسبت سال نو میلادی، شاهد رایگان شدن مجدد بازی‌ها طبق روال قبل و به‌صورت هفتگی هستیم. در حال حاضر، بازیکنان می‌توانند بازی Crying Suns را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند. این در حالی است که کاربران کامپیوتر در هفته آینده، قادر به تجربه‌ی Star Wars Battlefront 2 خواهند بود.

نسخه Celebration Edition بازی Star Wars Battlefront II از هفته آینده ۲۵ دی ماه (۱۴ ژانویه) به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پی سی فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرد. ازاین‌رو جدا از بازی اصلی می‌توانید به محتویاتی نظیر کسب تمامی آیتم‌های تزئینی که تابه‌امروز برای بازی عرضه شده و همچنین آیتم‌های الهام گرفته شده از The Rise of Skywalker دسترسی داشته باشید.

در Star Wars Battlefront 2 بازیکنان در نقش یک فرمانده ناوگان هوایی به ایفای نقش می‌پردازند و در جریان ۶ چپتر داستانی بازی، شاهد فراز و نشیب‌های متفاوتی خواهند بود که در انتهای هر چپتر، اطلاعاتی را از امپراطوری کسب خواهند کرد. بااینکه بخش داستانی بازی آنطور که باید و شاید جذاب نیست، اما بخش چندنفره آن می‌تواند تا حدی سرگرم کننده ظاهر شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Star Wars Battlefront II را تجربه کرده‌اید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده