نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵

سازندگان Cyberpunk 2077 شایعات پیرامون حذف بخش‌هایی از بازی را تکذیب کردند

در پی انتشار شایعاتی مبنی‌بر شرایط نامناسب توسعه بازی Cyberpunk 20077 در سال‌های اخیر، تیم سازنده با انتشار توییتی صحت آن‌ها را تکذیب کرد.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیز بالاخره روانه بازار شد. اثری که به‌واسطه نمایش‌های جذاب و سابقه درخشان استودیوی سی دی پراجکت رد، توجهات و انتظارات زیادی را نیز به‌خود جلب کرده بود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که پس از عرضه سایبرپانک اما شرایط برای بازی و تیم سازنده آن‌طور که انتظار می‌رفت، پیش نرفت. بازی سایبرپانک 2077 با داشتن باگ‌ها و مشکلات فراوانی که مخصوصا در نسخه‌‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن دیده می‌شد، شکایات و انتقادهای زیادی را به‌همراه داشت؛ قضیه تاجایی پیش رفت که تیم سازنده از کاربران خود عذرخواهی کرد و بسیاری از خریداران نیز از خرید این بازی پشیمان شده و بازی خود را پس دادند.

در حالیکه چند روز پیش اطلاعاتی مبنی‌بر اینکه طی سال‌های اخیر توسعه بازی Cyberpunk 2077 روند نامناسبی را تجربه کرده، فاش شده بود؛ حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با رد این شایعات، آن اطلاعات را اشتباه خواند.

گیم پلی بازی Cyberpunk 2077

درکنار این مسئله، گزارش‌هایی نیز مطرح شده که بنابه دلایلی روند ساخت بازی با سرعت زیاد و عجله‌ای به اتمام رسیده و همین امر نیز باعث شده تیم سازنده بخش‌هایی از بازی خود را از محصول نهایی حذف کند. یکی از بحث‌هایی که طی روزهای اخیر درمورد آن صحبت زیاد است، دخالت سرمایه‌گذاران خارجی و مدیران ارشد استودیوی سی دی پراجکت رد در توسعه بازی سایبرپانک 2077 و گنجاندن ایده‌‌های خود در بازی بوده است.

حال پس از گذشت مدتی از انتشار این اطلاعات، یکی از کارکنان سی دی پراجکت رد با انتشار توییت کوتاهی به این اتفاقات واکنش نشان داد. «ما معمولا واکنشی نسبت‌به شایعات انجام نمی‌دهیم؛ اما این قضیه کاملا اشتباه است».

باوجود رد شایعات اخیر، اما این استودیوی لهستانی نمی‌تواند منکر حذف بخشی از محتویات بازی شود. به‌عنوان مثال تا پیش‌از عرضه رسمی بازی، قرار بود درکنار شخصیت جانی سیلورهند، دو کاراکتر مهم دیگر نیز در بازی حضور داشته باشند که در ساخته نهایی خبری از آن‌ها نیست.

اگر شما هم فرصت تجربه بازی Cyberpunk 2077 را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده