// دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

کوری بارلوگ در سال ۲۰۱۹ به قسمت جدید بازی God of War اشاره کرده بود

کوری بارلوگ، کارگردان خلاق بازی God of War در سال ۲۰۱۹ به‌صورت کاملا زیرکانه به داستان دنباله‌ی جدید این بازی که درباره‌ی وقایع Ragnarok است، اشاره کرده بود.

در رویداد پلی‌استیشن که هفته گذشته برگزار شد، از دنباله‌ی God of War با اشاره به وقایع Ragnarok رسما رونمایی شد. با اینکه سونی در روز چهارشنبه‌ی قبل و در جریان رویداد پلی ‌استیشن 5 از تیزر کوتاهی از God of War جدید با کلیدواژه‌ی «رگنراک نزدیک است» رونمایی کرده بود، اما به‌تازگی مشخص شده که کوری بارلوگ، کارگردان خلاق بازی‌های God of War، از مدت‌ها قبل یعنی از سال ۲۰۱۹ سرنخی را درباره‎ی وقایع داستانی بازی بعدی خدای جنگ فاش کرده بود.

او در یک رشته توییت که در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده بود، به عبارت «رگنراک نزدیک است» به‌این صورت اشاره کرده بود که اگر حرف اول هر توییت را از آخرین پست تا اولین پست به‌ترتیب پشت‌سر‌هم بنویسید، عبارت “Ragnarok is Coming” نمایان می‌شود.

متن اولین پست این رشته توییت که در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱ اردیبهشت ۹۸) در صفحه‌ی رسمی توییتر Cory Barlog منتشر شده به شرح زیر است:

با‌ به یاد آوردن اینکه ۶ سال گذشته چقدر به‌طرز دیوانه‌واری گذشت، تصمیم گرفتم که رشته توییتی از پشت صحنه ساخت بازی GOW همراه‌با ایده‌ها و تصاویر را منتشر کنم. خودتان را آماده کنید چون همه‌ی این‌ها ممکن است طول بکشند!

همه‌ی این ایده‌ها از چک‌نویس‌ها، خط‌خطی‌های روی تخته و دسته‌ای از کارت‌های یادداشت شروع شد. تصویری که در تخته‌سفید می‌بینید اولین جزئیات از داستان است.

این رشته توییت درباره‌ی موضوعات مختلفی از مراحل ساخت بازی خدای جنگ بود که شامل سفر‌هایی حین مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی بازی و تمرینات رزمی تیم موشن‌کپچر می‌شوند و حتی بارلوگ تغییرات دیگری برای سرنخ دادن به هواداران در توییتر خود انجام داده بود؛ مانند تغییر عکس حساب کاربری خود به یک یخ خاکستری‌رنگ.

وقایع و پایان بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، این نوید را به طرفداران داد که قطعا دنباله‌ای در آینده برای بازی ساخته خواهد شد و حالا می‌دانیم که کار روی این دنباله مدتی است که آغاز شده است. تیزری که در رویداد روز چهارشنبه‌ی PS5 نمایش داده شد، بسیار کوتاه بود و شامل هیچ تصویر رسمی از خود بازی نبود اما در پایان تریلر مشخص شد که بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده