نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۳

PES 2021 و Injustice 2 به‌ همراه چند بازی دیگر در ماه ژانویه ۲۰۲۱ به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند

مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس ایکس باکس گیم پس را منتشر کرد که در آن نام بازی Injustice 2، بازی PES 2021 و چند بازی دیگر به چشم می‌خورد.

سال ۲۰۱۷ بود که مایکروسافت از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد. سرویسی که به کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه حداقل ۹.۹۹ دلار به صدها بازی دسترسی داشته باشند و کاربران می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه، بازی‌های بیشتری را تجربه کنند. همچنین بازی‌های انحصاری مایکروسافت نیز از روز اول انتشار در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

یکی از دلایلی که سرویس گیم پس توانست به چنین محبوبیتی دست پیدا کند، پشتیبانی منظم مایکروسافت جهت عرضه ماهانه بازی‌های مختلف برای مشترکین آن است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش ردموندی‌ها فهرست اسامی بازی‌هایی که قرار است در نیمه اول ماه ژانویه ۲۰۲۱ در دسترس این گروه از کاربران قرار گیرد را منتشر کرد. 

براساس اطلاعات منتشر شده، در تاریخ ۱۸ دی (هفت ژانویه) بازی PES 2021 به‌همراه بازی ماجراجویی The Little Acre برای کاربران کنسول و سیستم‌عامل اندروید و بازی مبارزه‌ای Injustice 2، محصول استودیوی NetherRealm و برادران وارنر برای کاربران کنسول‌، کلاد و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی های رایگان ماه ژانویه سرویس گیم پس

البته باید توجه داشته باشید که داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و یک هفته پس از آن یعنی در تاریخ ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) نیز چند بازی دیگر برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت:

  • Neoverse (پی سی)
  • Torchlight 3 ( سیستم‌عامل اندروید و کنسول)
  • What Remains of Edith Finch (پی سی)
  •  YIIK: A Postmodern RPG (پی سی)

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید مایکروسافت معمولا درکنار افزودن بازی‌های جدید، تعدادی از آثار قدیمی خود را نیز از گیم‌پس حذف می‌کند. در ادامه می‌توانید اسامی بازی‌هایی که در تاریخ ۲۶ دی‌ماه آخرین روز حضور خود در این سرویس را تجربه می‌کنند را مشاهده کنید:

  • FTL: Faster Than Light (پی سی)
  • My Friend Pedro (پی سی و کنسول)
  • Sword Art Online: Fatal Bullet (کنسول)
  • Tekken 7 (کنسول)

اگر شما هم از مشترکین سرویس گیم‌پس مایکروسافت هستید، لطفا نظرات خود درخصوص بازی‌های ماه ژانویه آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده