نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

سازنده Hitman امیدوار است در آینده روی IP های مختلف کار کند

استودیوی IO Interactive امیدوار است در آینده فقط به عنوان توسعه‌دهنده Hitman شناخته نشود و روی آی‌پی‌های مختلف کار کند.

گاهی پیش می‌آید که نام یک تیم توسعه‌دهنده با یک محصول موفق‌شان گره می‌خورد؛ تاحدی که به‌عنوان مترادف یکدیگر استفاده می‌شوند. از این دست می‌توان به IO Interactive اشاره کرد که خالق مجموعه‌ی پرطرفدار Hitman است. نسخه‌ی جدید Hitman بزودی روانه‌ی بازار می‌شود و توسعه‌دهنگان شاغل در IO Interactive امیدوارند در آینده بتوانند محصولات متفاوتی روانه بازار کنند.

بازی project 007 از io interactive

Hakan Abrak، مدیرعامل این استودیوی دانمارکی، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Game Informer، گفته است که امیدوار است بتوانند به‌عنوان چیزی بیشتر از فقط توسعه‌دهنده‌ی Hitman شناخته شوند. او با اشاره به  بازی James Bond که توسط این استودیو کلید خورده است، گفته است که Project 007 می‌تواند قدم اول در مسیر ارائه‌ی لیستی از IP های جدید و متنوع باشد.

Hakan Abrak در مصاحبه‌ی خود گفته است:

واضح است که تار و پود IO Interactive و Hitman به یکدیگر گره خورده است؛ اما من فکر می‌کنم درآینده لزومی ندارد IO با آثاری مثل استودیوی هیتمن آیو اینرکتیو خطاب شود. اولین و مهم‌ترین موضوع این است که مردم IO Interactive را با عنوان تولیدکننده‌ی IP های مختلف بشناسند که یک بستر خلاقانه را ایجاد کرده است. با اینکه Hitman یکی از فرزندان این مجموعه است ولی قرار است درآینده محصولات بیشتری ارائه شود که 007 یکی از آن‌ها است.

قرار است بازی Hitman 3 در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن ماه) روی اکثر پلتفرم‌ها عرضه شود. بازی Project 007 معرفی شده است ولی تاریخ و پلتفرم مشخصی برای آن اعلام نشده است.

نظر شما درباره‌ی سخنان Hakan Abrak چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده