// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

مراحل توسعه قسمت دوم Final Fantasy VII Remake به خوبی پیش می‌رود

یوشینوری کیتاسه در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که برای کسب اطلاعات جدید در مورد پارت دوم Final Fantasy 7 Remake باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

در فروردین ماه بود که بازی مورد انتظار Final Fantasy VII Remake بالاخره در دسترس قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. البته فعلا شاهد پارت اول بازی بودیم و اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک قصد دارد در پارت‌های مختلف داستان بازی را روایت کند.

ازاین‌رو یکی از مواردی که کاربران خواهان دانستن آن هستند، انتشار اطلاعات جدیدی حول مراحل و پروسه توسعه پارت دوم بازی است. به‌تازگی مجله فامیتسو مصاحبه‌ای را با یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده Final Fantasy 7 Remake انجام داده است و در بخشی از آن، اعلام کرده که «جهان جدید Final Fantasy 7 تازه شروع شده است.»

همچنین در این مصاحبه ذکر شده که مراحل توسعه بازی به‌خوبی در حال پیشرفت است و بازیکنان برای کسب اطلاعات در مورد پارت دوم باید کمی بیشتر منتظر بمانند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی حول این بازی خواهیم بود. بااین‌تفاسیر آن‌چنان اطلاعات دقیقی از پارت دوم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که در ماه مارس ۲۰۲۱، پارت اول از انحصار پلی استیشن خارج می‌شود و شاهد معرفی آن برای کامپیوتر یا ایکس باکس (یا هردو) خواهیم بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Final Fantasy VII Remake توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

اولین قسمت از بازسازی Final Fantasy VII پس از گذشت پنج سال از زمان معرفی، در دسترس کاربران قدیمی و کاربران جدیدی قرار گرفت. بازسازی بسیار خوش شهر میدگار و محیط‌های آن درکنار طراحی و شخصیت‌پردازی بسیار خوب کاراکترهای بازی سبب شده تا کاربران قدیمی حس‌وحال نوستالوژی داشته باشند. همچنین وجود المان‌های جدید داستانی و نحوه پایان‌بندی بازی هم به‌گونه‌ای است که حسابی غافل‌گیر می‌شوند. سیستم مبارزات و میان‌پرده‌های سینمایی با کیفیت Final Fantasy 7 Remake هم از دیگر مواردی است که به‌خوبی کاربران جدیدی را سرگرم خواهد کرد. بااین‌حال بازی دارای مشکلاتی نظیر دیر لود شدن بافت‌های محیط و همچنین بد بودن زاویه دوربین در حالت Target Lock است. بااین‌حال Final Fantasy 7 Remake در حالت کلی خود می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده