// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

رویداد ۲۵ سالگی Persona احتمالا در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

کازوهیسا وادا، کارگردان Persona 5 Royal، اعلام کرده که در سال ۲۰۲۱ شاهد رویداد ۲۵ سالگی پرسونا هستیم و احتمالا اطلاعاتی از Project Re Fantasy در دسترس قرار می‌گیرد.

در دسامبر سال ۲۰۱۶ بود که شرکت اتلوس (Atlus) بازی Project Re Fantasy را معرفی کرد و تا به امروز، اخبار خاصی حول این بازی منتشر نشده است. این در حالی است که احتمال دارد در سال ۲۰۲۱، بالاخره شاهد انتشار جزئیات جدیدی حول این بازی نقش آفرینی شرقی باشیم.

در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو، تعدادی از عوامل سازنده پرسونا در مورد این بازی مصاحبه کرده‌اند. کاتسورا هاشینو، کارگردان Persona 5، پس از عرضه پرسونا 5 به تیم توسعه Project Re Fantasy پیوست و در این مصاحبه از علاقه خود به معرفی و انتشار اطلاعات جدید بازی صحبت کرده است. وی در ادامه صحبت‌های خود هواداران را متقاعد کرده که منتظر این بازی توسط تیمی باشند که تابه‌امروز بازی‌ها را در ظاهری مدرن توسعه داده‌اند. البته ذکر نشده که حتما در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار اطلاعات جدید خواهیم بود.

در ادامه کازوهیسا وادا، کارگردان پرسونا 5 رویال، اعلام کرده که مراحل توسعه Project Re Fantasy بازی به‌ آرامی در حال توسعه است و اتلوس قصد دارد اشتیاق خود برای عرضه و معرفی کامل بازی را در جریان ۲۵ سالگی مجموعه پرسونا در سال ۲۰۲۱ به اشتراک بگذارد. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد در سال آینده شاهد یک رویداد برای ۲۵ سالگی Persona هستیم و در آن اطلاعاتی حول Project Re Fantasy منتشر خواهد شد.

در انتها شینیجیرو تاکادا، تهیه کننده Shin Megami Tensei V، اعلام کرده که بازی با هدف تبدیل شدن به یک بازی بهتر، در حال توسعه است و بازیکنان باید منتظر آن باشند (ظاهرا بازه زمانی در نظر گرفته شده برای Project Re Fantasy، در سال ۲۰۲۱ است). بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اتلوس چه مواردی را برای کاربران در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده