// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱

ویدیویی از رویداد سال نو ۲۰۲۱ فورتنایت فاش شده است

کلیپ کوتاهی از رویداد سال نو ۲۰۲۱ بازی Fortnite به بیرون درز کرده که حال‌و‌هوای آن را نشان می‌دهد.

بازی Fortnite با برگزاری رویدادهای درون بازی مختلف و متنوع، همزمان با جشن‌ها و روزهای مهم در تقویم غریبه نیست. در همین راستا، این بازی بتل رویال محبوب قصد دارد جدیدترین رویداد خود را تا چند روز دیگر و در روز سال نو میلادی ۲۰۲۱ برگزار کند. حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های Epic Games برای رویداد سال نو فورتنایت زودتر از تاریخ اعلام رسمی‌اش به بیرون درز کرده است.

کلیپ کوتاهی که در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود، وقایعی را که قرار است در نیمه‌شب روز ۳۱ ژانويه (۱۱ دی) در فورتنایت اتفاق بیفتند، نشان می‌دهد. باتوجه‌به تصاویر این کلیپ، به‌نظر می‌رسد که با رویداد خیلی متفاوتی از نمونه‌های قبلی طرف نیستیم. با این وجود، کسانی که قصد دارند در این رویداد مجازی شرکت کنند، با دیدن این کلیپ احتمالا با حال‌و‌هوای آن آشنا می‌شوند. شما می‌توانید این کلیپ را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر در رویداد سال نو ۲۰۱۹ فورتنایت شرکت کرده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که وقایعی که در این کلیپ کوتاه فاش شده است، تقریبا مشابه با رویداد سال میلادی قبل است. به محض اینکه ساعت درون بازی به نیمه‌شب برسد، پورتالی درمیان آسمان و بالای جزیره‌ی فورتنایت گشوده می‌شود. در این مرحله، وسایل آتش‌بازی‌‌ از هرطرف به سمت بالا شلیک می‌شوند و با انفجار‌های رنگی‌شان آسمان را نورانی می‌کنند.

بد نیست خاطرنشان کنیم که رویداد اصلی امسال فورتنایت ممکن است متفاوت از چیزی باشد که در این کلیپ نشان داده می‌شود. درواقع این احتمال وجود دارد که این کلیپ فقط نمایشی ابتدایی از برنامه‌ای باشد که اپیک گیمز درنظر داشته در رویداد امسال اجرا کند. با این وجود، اگر این کلیپ واقعا بخشی از رویداد اصلی باشد، احتمالا به‌خوبی فضا و حال‌و‌هوای آن را به بازیکنان نشان می‌دهد.

علاوه‌بر رویداد پیش‌رو، جدیدترین فصل فورتنایت شروع شده که در آن اسکین‌های جدیدی برای بازی معرفی شدند؛ از جمله، بلک پنتر، گرین اررو، مستر چیف، کریتوس و شخصیت‌های دیگر. همچنین رویداد Operation Snowdown که مدتی است شروع شده، قرار است تا ۵ ژانويه (۱۵ دی) ادامه داشته باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده